Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

get_pcvar_num


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 stmn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:64
  • GG:
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.01.2009 19:12

L 01/02/2009 - 18:51:09: Start of error session.
L 01/02/2009 - 18:51:09: Info (map "fy_winter_cliffs") (file "addons/amxmodx/logs/error_20090102.log")
L 01/02/2009 - 18:51:09: Invalid CVAR pointer
L 01/02/2009 - 18:51:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballmod.amxx")
L 01/02/2009 - 18:51:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 01/02/2009 - 18:51:09: [AMXX]    [0] 30604.attach::client_command (line 138)
L 01/02/2009 - 18:51:09: Invalid CVAR pointer
L 01/02/2009 - 18:51:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballmod.amxx")
L 01/02/2009 - 18:51:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 01/02/2009 - 18:51:12: [AMXX]    [0] 30604.attach::client_command (line 138)
L 01/02/2009 - 18:51:51: Start of error session.
L 01/02/2009 - 18:51:51: Info (map "cs_paintball") (file "addons/amxmodx/logs/error_20090102.log")
L 01/02/2009 - 18:51:51: Invalid CVAR pointer
L 01/02/2009 - 18:51:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballmod.amxx")
L 01/02/2009 - 18:51:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 01/02/2009 - 18:51:51: [AMXX]    [0] 30604.attach::client_command (line 138)
L 01/02/2009 - 18:51:51: Invalid CVAR pointer
L 01/02/2009 - 18:51:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballmod.amxx")
L 01/02/2009 - 18:51:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 01/02/2009 - 18:51:57: [AMXX]    [0] 30604.attach::client_command (line 138) 

Może tutaj też wystarczy tylko lekka zmiana? ;-) Moduły mam najnowsze... nie wiem czy ten błąd jest tego przyczyną ale:

Jest mapa cs_paintball, wszystko ok.
Zmieniam na fy_winter_cliffs - snowball war i paintball nie działa.
Zmieniam ponownie na fy_winter_cliffs - snowball war działa, wszystko ok.
Zmieniam na cs_paintball - snowball war działa, paintball nie działa.
Zmieniam ponownie na cs_paintball, snowball war nie działa, paintball działa, wszystko ok.

Config fy_winter:
mp_timelimit 15
sw_toggle 1
sw_snowball_gravity 1
amx_pbmod 0
amx_pbgun 0
amx_pbusp 0
amx_pbglock 0
amx_pbnade 0
amx_pbgun_jam 0

Config cs_paintball:
mp_timelimit 15
sw_toggle 0
amx_pbmod 1
amx_pbgun 1
amx_pbusp 1
amx_pbglock 1
amx_pbnade 1
amx_pbgun_jam 1

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.01.2009 19:35

Może pomóc:
public client_command(id){
	if (get_pcvar_num(onoff))
		return;
	if (get_pcvar_num(cmodel))
	{		
		new command[10], speech[2];
		read_argv(0, command, 9);
		read_argv(1, speech, 1);
		if (containi(command, "join") != -1)
			if (equali(command, "jointeam"))
				g_team_select[id] = str_to_num(speech);
			else if (equali(command, "joinclass"))
				g_plyr_skin[id] = (g_team_select[id] == 1) ? str_to_num(speech) - 1: str_to_num(speech) + 3;
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 02.01.2009 19:42

Dwa mody włączone jednocześnie? O.o
  • +
  • -
  • 0

#4 stmn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:64
  • GG:
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.01.2009 23:30

R3X:

Po dodaniu
L 01/02/2009 - 23:19:34: Start of error session.
L 01/02/2009 - 23:19:34: Info (map "fy_winter_cliffs") (file "addons/amxmodx/logs/error_20090102.log")
L 01/02/2009 - 23:19:34: Invalid CVAR pointer
L 01/02/2009 - 23:19:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballmod.amxx")
L 01/02/2009 - 23:19:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 01/02/2009 - 23:19:34: [AMXX]    [0] paintballmod.sma::client_command (line 140)
L 01/02/2009 - 23:19:34: Invalid CVAR pointer
L 01/02/2009 - 23:19:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballmod.amxx")
L 01/02/2009 - 23:19:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 01/02/2009 - 23:19:34: [AMXX]    [0] paintballmod.sma::client_command (line 140) 

Czyli omija ten warunek, który zaproponowałeś i wskazuje na to samo co wcześniej.

Dwa mody włączone jednocześnie? O.o


Nie jednocześnie? Zależnie od mapy? O.o
  • +
  • -
  • 0

#5 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 02.01.2009 23:45

spróbuj użyć zwykłego get_cvar_num() bez pobierania cvara do zmiennej. pcvary raz, że nie zdają zawsze egzaminu(widać przykład), dwa wg. mnie nie potrzebnie zaśmiecać kod pobieraniem cvara do zmiennej.
  • +
  • -
  • 0

#6 stmn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:64
  • GG:
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 03.01.2009 00:18

spróbuj użyć zwykłego get_cvar_num() bez pobierania cvara do zmiennej. pcvary raz, że nie zdają zawsze egzaminu(widać przykład), dwa wg. mnie nie potrzebnie zaśmiecać kod pobieraniem cvara do zmiennej.


W ogóle nie kompiluje się po zmianie tego szczegółu. :DD Przypomnę główny wątek - po zmianie mapy, muszę drugi raz ją zmieniać(na tą samą) aby paintball(lub snowball) działał. Po drugiej zmianie dopiero wyłącza jeden/włącza drugi. Głupie to wszystko... na alliedmods znalazłem podobne problemy i podobnie chcieli raz mod, a np. na drugiej mapie wyłączyć, i też mieli ten problem i też nikt nie rozwiązał. ;>

Pluginy są ładowane/wyładowywane przy zmianie mapy. Dlatego tak ważne jest przeładowanie mapy (czasem dwa razy) aby plugi zadziałał.


Może nie da się tego obejść.
  • +
  • -
  • 0

#7 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 03.01.2009 00:38

get_cvar_num nie czyta cvara ze zmiennej tylko po jego nazwie, więc samo zmienienie z get_pcvar_* na get_cvar_* nic ci nie da ^^
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.01.2009 14:14

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	onoff = register_cvar("amx_pbmod", "1");
	pbgun = register_cvar("amx_pbgun", "1");
	pbusp = register_cvar("amx_pbusp", "1");
	pbglock = register_cvar("amx_pbglock", "1");
	pbnade = register_cvar("amx_pbnade", "1");

	if (get_pcvar_num(onoff))
	{
...............
		cmodel = register_cvar("amx_pbmodel", "0");
Jak widać cmodel staje się wskaźnikiem do cvar tylko jeśli na początku amx_pbmod=1
W tym moim kodzie powinno być zatem:
if(!get_pcvar_num(onoff))
        return;
Dopisz ten wykrzyknij i po sprawie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych