Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie klasy cod mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZaKlAdNiK.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Świdnica ZdolnyŚląsk
Offline

Napisano 02.07.2011 19:08

Witam wszystkich Mam problem z przerobieniem Klasy na cod mod ,
Tzn Nie wiem jak zmienić w Klasie Kapitan żeby miał 1/3 zabicie z AWP .



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s ", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Za pomoc Dziękuję .

Dodano 02 lipiec 2011 - 19:17:
Jak nie ten Dział Proszę o przeniesienie .

#2 Masło

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:nEtOwIeC :D
Offline

Napisano 02.07.2011 19:25

Masz *sma i *amxx

Sorry za tamten post :mellow:

Załączone pliki


Użytkownik Masło edytował ten post 02.07.2011 19:56


#3 ZaKlAdNiK.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Świdnica ZdolnyŚląsk
Offline

Napisano 02.07.2011 19:54

Następujące błędy .

codclass_kapitan.sma(77) : error 017: undefined symbol "fet_user_weapon"
codclass_kapitan.sma(80) : error 017: undefined symbol "fet_user_weapon"

2 Errors.
Could not locate output file codclass_kapitan.amxx (compile failed).

Jak Możesz to Zrób i daj Plik .sma

#4 Masło

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:nEtOwIeC :D
Offline

Napisano 02.07.2011 19:56

Proszę - już edytowałem :mellow:

Żadnych Errorów <-- Całość ładnie poszła :unsure:

Użytkownik Masło edytował ten post 02.07.2011 19:58


#5 ZaKlAdNiK.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Świdnica ZdolnyŚląsk
Offline

Napisano 02.07.2011 20:07

Jest Ok Dzięki Plus poleciał .




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych