←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Call of Duty MW Mod MySQL

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 02.07.2011

Call of Duty Mod by QTM Peyote
w wersji pod MySQL

Oryginał: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Wersja do testów, choć prawdopodobnie działa. Zachowana jest zgodność z zapisem vault, czyli przejście z pliku na bazę powinno udać się bez straty XP.

Proszę o uwagi jeśli coś nie działa jak powinno.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 04.07.2011

A jak zrobić, żeby level się przeniósł do MySQL?
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 04.07.2011

+ 4you
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 04.07.2011

Przecież już jest cod na sql i zrobił go cypis :D więc czym się one różnią
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 04.07.2011

Na pewno różnią się schematem bazy danych ; wykorzystuje relacyjny model danych, nie nadpisuje XP: u Cypisa zmiana kolejności klas w plugins.ini źle przypisuje doświadczenie oraz utrudnione jest dodanie klas po pierwszym uruchomieniu moda, oprócz tego ten plugin nie wymaga konwersji nVault do MySQL, ponieważ przy braku danych w bazie odczytuje level z nVault po staremu :)

ten nie pobiera wszystkich danych na raz, dzięki temu ogranicza zużycie pamięci
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 04.07.2011

Noo dobra, dobra, ale skoro nie kopiuje wszystkiego na raz to po jakim czasie będzie można zrezygnować całkowicie z pliku (tzn. usunąć go)?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 04.07.2011

nie chodzi o dane z pliku, plik vault zostaw na dysku tak długo, jak masz zamiar przywracać ludziom ich expa z zapisu nvault (na zawsze?)

moja wersja nie zapisuje wszystkich danych o wszystkich klasach; w danym momencie przechowuje tylko poziomy i dane aktualnej klasy: oszczędność jest na zapisanych statach, czyli 4 spore tablice; nie jest to coś, czymś miałbym się chwalić, ale jak już zapytał :D
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 04.07.2011

Czyli, plik jest tylko odczytywany, a wszystko to co się zmieni wędruje to bazy? Dobrze zrozumiałem? (Zapewne źle, ale cóż :F)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 04.07.2011

a właśnie, że dobrze :)

grałeś już tą klasą z nowym zapisem? wczytaj dane z MySQL
wybierasz ją pierwszy raz po zmianie sposobu zapisu? wczytaj dane z nVault

zapis jest zawsze do bazy danych, więc przejście powinno być bez zgrzytów
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 04.07.2011

R3X jak nie nadpisuje expa to tworzy nowego za każdym razem ?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 04.07.2011

Z tego co widziałem u Ciebie to kluczem jest para: nick, id_klasy. Id klasy jest wrażliwe na zmiany w plugins.ini: dodanie, usunięcie i zmiana miejsc klas. U mnie każda klasa dostaje nowy identyfikator na podstawie nazwy. Wszystkie klasy i ich nowe id są przechowywane w osobnej tabeli.
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 04.07.2011

no widziałem jak przeglądałem sma że tworzy kilka tabel bodajże 3?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 04.07.2011

Tak:
jedną na graczy, zamieniając tekstowy nick, steam czy ip na liczbowe PID
drugą właśnie na klasy
trzecią na staty i tylko te staty, które potrzeba, w bazie nie ma informacji o klasach, którymi gracz nigdy nie grał co daje spore oszczędności
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 04.07.2011

to exp, lvl i punkty sa w tej 3 tabeli dobrze mówie :) ?
Użytkownik Cypis' edytował ten post 04.07.2011 22:11
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 05.07.2011

Oczywiście plusik leci. Przydatny kod, gdy na serwerze jest kilka tyś. danych w nVault.
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 05.07.2011

to exp, lvl i punkty sa w tej 3 tabeli dobrze mówie

dobrze
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 05.07.2011

Wziąłem przetestowałem twojego plugin wczytywanie danych przy 22 osobach na serwerze około 30s. I jest też bład lvl straciłem na klasie miałem 2lvl zmieniłem mape wczytywało dane i pisało 1lvl a na innej klasie pozostał lvl. I jeszcze byś mógł poprawić to że jak się 1 raz połaczy z serwerem to żeby nie pisało w każdej klasie 1 lvl tylko taki jaki ma naprawdę :)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 05.07.2011

dzięki, muszę sprawdzić zapis poziomu :) z wczytaniem poziomów to jest dobry pomysł, przywrócę te linijki z oryginalnego coda, nie zrozumiałem tylko o co chodzi z tymi 30s
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 05.07.2011

nie zrozumiałem tylko o co chodzi z tymi 30s

Informacja wczytuje dane jest około 30s czyli 30s wczytuje dane przy 22osobach na serwerze
Odpowiedz