/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Psychopata (Klasa premium)"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Pyschopata] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }I teraz mam pytanie



z góry dziękuję,
Użytkownik Ficu edytował ten post 02.07.2011 11:20