Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana zapisu z nvault na sql


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 01.07.2011 19:56

Witam.

Chciałbym zmienić sposób zapisu danych w SURF EXP Mod z nvaulta na sql'a. Z niewiadomych przyczyn co niektórym graczom całkowicie resetuje się ich exp i to uciążliwe. Nie wiem jak się za to zabrać żeby działało poprawnie.
Jest ktoś w stanie pomóc ?

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.07.2011 22:11

Ja zawsze używam dwóch tabel i jeszcze nie miałem problemów z dublowanie wpisów

GRACZE(pid, steam, name, ip)
DANE(pid, dane ....)

Jednorazowo lub w plugin_cfg CREATE`y


Putinserver lub authorized wyciągasz pid gracza na podstawie steamid, nicku lub ip, jak nie ma to robisz INSERT i wyciągasz insertid() jako pid gracza. To etap autoryzacji

W grze load następuje po autoryzacji od razu lub jeśli masz kilka wierszy dla gracza w DANE to po wybraniu z menu czy jak to tam zmieniasz klasy (takie menu dostępne po autoryzacji).

Dane zapisujesz uwzględniając pid gracza.
  • +
  • -
  • 1

#3 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 02.07.2011 07:33

Chyba jednak wybrałem zły dział, lepiej przenieść to tutaj Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X i prosiłbym, żebyś mi powiedział tylko co gdzie i jak zamienić.Szczerze mówiąc z twojego posta nic a nic nie zrozumiałem. Ale nie wiem o co chodziło Ci z tym doublowaniem wpisów (chyba, że pisałeś to ogółem), ja tylko pisałem że graczom resetuje się ich exp i muszą od nowa nabijać. Chyba, że wiesz jak temu zaradzić to wcale nie musiałby być ten zapis na sql.

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 11:40

Zwykle resetowanie XP polega na przyznaniu nowego wiersza, zamiast wczytać stary = dublowanie wpisów :)
Jeśli zwyczajnie gracze tracą doświadczenie to musisz usprawnić zapisywanie, żeby nie zachowywać pustych danych przed odczytem.

Jak mam to przerobić to daj link do sma
  • +
  • -
  • 1

#5 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 02.07.2011 12:55

Wysłalem Ci na PW. Może Ci to przeszkadzać, ale nie chce po prostu żeby kto inny to pobierał.

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 13:01

client_connect( id ) przenieś do client_authorized( id ) lub client_putinserver( id )

w connect nie masz jeszcze wszystkich danych o graczu
  • +
  • -
  • 0

#7 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 02.07.2011 13:10

Nie wyszykuje mi

client_authorized( id ) lub client_putinserver( id )


Mam prośbę, mógłbyś to wykonać na tym .sma co Ci przesłałem i dorobić do connect to co brakuje, żeby miało ręce i nogi?

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 13:13

odwrotnie, w kodzie masz:
client_connect

a ma być jeden z tych 2 co podałem potem
  • +
  • -
  • 0

#9 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 02.07.2011 13:33

To wiem, ale napisałeś żebym "client_connect" przeniósł do jednego z tamtych dwóch, ale jak mam przenieść do któreś skoro nie istnieje. Chyba, że masz stworzyć -.-
Jak widać kalecze, więc dalej wolę żebyś ty to zrobił.

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 13:48

wydawało mi się, że widziałem gdzie plugin z author = Cedrik

przenieś, czyli zmień nazwę funkcji z connect do authorized
  • +
  • -
  • 0

#11 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 02.07.2011 13:54

Racja, wydawało Ci się. Nie zmieniam nazwy autora pluginu po przerobieniu kilu linijek.

To wszystko, wystarczyło zmienić nazwę funkcji? Pisałeś też jeszcze:

w connect nie masz jeszcze wszystkich danych o graczu

To też jest istotne przy tym, że ludziom resetuje exp?

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 13:56

jeśli przy zapisie masz prawdziwe dane, a przy odczycie masz np. STEAM_ID_PENDING zamiast poprawnego steamid to raczej pewne, że nie odczyta zapisanego doświadczenia :)
  • +
  • -
  • 0

#13 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 02.07.2011 14:09

To jak temu zapobiec? Bo ludzie to *** i wchodzą innym na nicki np. żeby skopiować level (ale to już zablokowałem).

Dodano 04 lipiec 2011 - 19:31:
refresh (?)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych