Zrobiłem sobie Perk "Fighter M4A1" która ma 1/LW (do 12) i jak otrzymuje perk i jak wpisze /perk to pisze "Szansa na Natychmiastowe zabicie z M4A1 1/0" i perk nie działa.Proszę o Pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.06.2011 22:02
Witam.
Zrobiłem sobie Perk "Fighter M4A1" która ma 1/LW (do 12) i jak otrzymuje perk i jak wpisze /perk to pisze "Szansa na Natychmiastowe zabicie z M4A1 1/0" i perk nie działa.Proszę o Pomoc.
Zrobiłem sobie Perk "Fighter M4A1" która ma 1/LW (do 12) i jak otrzymuje perk i jak wpisze /perk to pisze "Szansa na Natychmiastowe zabicie z M4A1 1/0" i perk nie działa.Proszę o Pomoc.
#2
Napisano 30.06.2011 22:45
zmien
na
reszty kodu nie sprawdzalem
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && !random(12) && damagebits & DMG_BULLET)
na
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random(12)==1 && damagebits & DMG_BULLET)
reszty kodu nie sprawdzalem
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#3
Napisano 01.07.2011 10:14
Wszystko miałeś źle, jeśli nie wiesz jak się robi perki to znajdź perk jakiś i popatrz na jego budowę.
Tutaj masz dobry kod:
W linijce:
), zrobiłem ci od 8 do 12 bo mniej niż osiem ostra rzeź. Jak chcesz to sobie zmień ale jak coś to radzę max 6.
Tutaj masz dobry kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Fighter M4", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk("Fighter M4", "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z M4", 8, 12);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon != CSW_M4A1)
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))
return HAM_IGNORED;
}
W linijce:
cod_register_perk("Fighter M4", "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z M4", 8, 12);Zmieniasz sobie liczby które tworzą taką jakby pętlę liczb które mogą być (sorry za takie wyrażenie ale nie wiedziałem jak to powiedzieć
#4
Napisano 01.07.2011 11:21
a dlaczego nie dostaje m4 ? 
Dodano 01 lipiec 2011 - 11:28:
Już zrobiłem.Dzięki +
Dodano 01 lipiec 2011 - 11:28:
Już zrobiłem.Dzięki +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
codperk_fighterm4.amxx









