Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Info HUD (dead)
#1
Napisano 30.06.2011 17:34
Chodzi o plugin:
Jeśli ktoś zginie będą mu się wyświetlały w HUD jakieś informacje.
Człowiek musi być DEAD lub musi być na specu.
Jeśli istnieje jakiś podobny plugin proszę wstawić linka a nie pisać od nowa.
Z góry dzięki
#2
Napisano 30.06.2011 18:28
#3
Napisano 30.06.2011 18:43
Albo "Aby zakupić klasę premium wejdź na www.Cen*******lla.eu"
#4
Napisano 01.07.2011 10:43
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "stepdub"
#define TASKID 1515
new Float:czas
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
czas = register_cvar("amx_tasktime", "60.0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnPost");
}
public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2);
if(!is_user_alive(vid))
set_task(czas, "info", TASKID, _, _, "b");
}
public info(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Wejdź na AMXX.pl");
client_print(id, print_chat, "Aby zakupić klasę premium wejdź na AMXX.pl");
}
}
public SpawnPost(id)
{
if(task_exists(TASKID))
remove_task(TASKID);
}
i jak?
Użytkownik stepdub edytował ten post 01.07.2011 10:48
#5 Gość_deLL_*
Napisano 01.07.2011 11:11
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Show info die"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new cvar_death = register_cvar("amx_time_death", "30")
new cvar_spec = register_cvar("amx_time_spec", "20")
new Float:czas_spec = float(cvar_spec)
new Float:czas_death = float(cvar_death)
set_task(czas_spec, "PokazSpec", _,_,_, "b")
set_task(czas_death, "PokazDeath", _,_,_, "b")
}
public PokazDeath(id)
{
if((is_user_connected(id)) && (!is_user_bot(id)) && (!is_user_hltv(id)) && (!is_user_alive(id)) && (get_user_team(id) != 3) && (get_user_team(id) != 0))
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Aby zakupic VIP odwiedz....")
/* W powyzszej lini edytujesz dla zmarlych (Pomiedzy " ") */
}
}
public PokazSpec(id)
{
if((is_user_connected(id)) && (!is_user_bot(id)) && (!is_user_hltv(id)) && (get_user_team(id) == 3))
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Aby zakupic VIP odwiedz....")
/* W powyzszej lini edytujesz dla obserwatorow (Pomiedzy " ") */
}
}
Tak według mnie lepiej.
Masz 2 cvary:
amx_time_death 30
amx_time_spec 20
Tym 1 ustawiasz co ile ma pokazywać nieżyjącym a tym 2 co ile ma pokazywać obserwatorom.
stepdub po co tak skomplikowanie?
Użytkownik deLL edytował ten post 01.07.2011 11:16
#6
Napisano 02.07.2011 06:06
Dodano 02 lipiec 2011 - 06:23:
Ale żaden mi nie działa
#7
Napisano 02.07.2011 14:42
W tym masz wiecej opcji Permanent Message - Stała Wiadomość - AMXX.pl: Support AMX Mod X
jak gracz jest zywy/niezywy wiadomosc mryga niemryga znika nieznika masa opcji poczytaj
#8 Gość_deLL_*
Napisano 03.07.2011 12:08
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Show info die"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL & R3X"
new cvar_death
new cvar_spec
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar_death = register_cvar("amx_time_death", "30")
cvar_spec = register_cvar("amx_time_spec", "20")
}
public plugin_cfg(){
new Float:fCzas;
fCzas = get_pcvar_float(cvar_spec);
set_task(floatmax(fCzas, 1.0), "PokazSpec", 567,_,_, "b")
fCzas = get_pcvar_float(cvar_death);
set_task(floatmax(fCzas, 1.0), "PokazDeath",456,_,_, "b")
}
public PokazDeath(id)
{
if((is_user_connected(id)) && (!is_user_bot(id)) && (!is_user_hltv(id)) && (!is_user_alive(id)) && (get_user_team(id) != 3) && (get_user_team(id) != 0))
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Aby zakupic VIP odwiedz....")
/* W powyzszej lini edytujesz dla zmarlych (Pomiedzy " ") */
}
}
public PokazSpec(id)
{
if((is_user_connected(id)) && (!is_user_bot(id)) && (!is_user_hltv(id)) && (get_user_team(id) == 3))
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Aby zakupic VIP odwiedz....")
/* W powyzszej lini edytujesz dla obserwatorow (Pomiedzy " ") */
}
}
Użytkownik deLL edytował ten post 03.07.2011 12:08
#9
Napisano 03.07.2011 13:22
Próbowałem żeby pokazało na HUD ale też nie ma
#10
Napisano 03.07.2011 14:30
Jak wszyscy wiedzą, zero to albo serwer, albo wszyscy gracze, zależy od funkcji, dlatego też plugin nie działa.
Zamień:
public plugin_cfg(){ new Float:fCzas; fCzas = get_pcvar_float(cvar_spec); set_task(floatmax(fCzas, 1.0), "PokazSpec", 567,_,_, "b") fCzas = get_pcvar_float(cvar_death); set_task(floatmax(fCzas, 1.0), "PokazDeath",456,_,_, "b") }
na:
public plugin_cfg(){ new Float:fCzas_s = get_pcvar_float(cvar_spec); new Float:fCzas_d = get_pcvar_float(cvar_death); for(new id = 1; id < 33; id++) { set_task(floatmax(fCzas_s, 1.0), "PokazSpec", id,_,_, "b") set_task(floatmax(fCzas_d, 1.0), "PokazDeath",id,_,_, "b") } }
lub:
public plugin_connect(id){ new Float:fCzas_s = get_pcvar_float(cvar_spec); new Float:fCzas_d = get_pcvar_float(cvar_death); set_task(floatmax(fCzas_s, 1.0), "PokazSpec", id,_,_, "b") set_task(floatmax(fCzas_d, 1.0), "PokazDeath",id,_,_, "b") }
Jak wolisz...
A jeszcze lepiej i prościej:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Nowy plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "#Vaverix." new cvar_info; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); cvar_info = register_cvar("amx_info_frequency", "30"); } public client_connect(id) { new Float:kiedy = get_pcvar_float(cvar_info); set_task(floatmax(kiedy, 1.0), "show_info", id, _, _, "b"); } public client_disconnect(id) remove_task(id, 0); public show_info(id) { if(is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) // i tak dalej, i tak dalej... return PLUGIN_HANDLED; if(!is_user_alive(id) && (get_user_team(id) != 3)) // tutaj to samo co wyzej, tez tych warunkow troche moze byc... { client_print(id, print_chat, "Jestes martwy..."); } if(get_user_team(id)==3) // j.w { client_print(id, print_chat, "Jestes spect'em..."); } return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik vaverix edytował ten post 03.07.2011 14:35
#11
Napisano 03.07.2011 16:09
Dodano 03 lipiec 2011 - 16:44:
Dzięki działa +
Dodano 03 lipiec 2011 - 17:22:
Jeśli jeszcze można. Chciał bym się dowiedzieć jak zrobić tak żeby to było w hud ale pojawiało się np na 5 sekund jedna informacja a po tych 5 sekundach jakaś inna.
Wiem że to będzie
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.72, 0.40, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Informacja")
Tylko ta informacja jak już się pojawi to jest cały czas.
#12
Napisano 04.07.2011 09:17
to jest wiadomość na 12 sekund, nie na cały czasset_hudmessage(255, 0, 0, 0.72, 0.40, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Informacja")
jak chcesz, żeby była 5 sekund później to podziel funkcję
na 2 części - żywych i spectashow_info(id)
i niech jakiś dodatkowy task wywoła 5 sekund po pierwszej drugą funkcję
(może jest inny sposób? )
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych