Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą Skrytobójca

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 huskyyy

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 28.06.2011 11:08

Mam problem ponieważ chciałem zrobić klasę skrytobójca która posiada:

-niewidzialność podczas kucania na nożu
-1/1 z noża PPM
-1/3 z he
-podwojne dmg z tmp

bronie: He, Smoke, Flash, Fiveseven, tmp


zdrowie 5
kondycja 45
inteligencja 0
wytrzymalosc 70

lecz nie wiem jak to zrobić. Proszę o jak najszybszą pomoc. Wynagrodzę "+"

Użytkownik huskyyy edytował ten post 29.06.2011 17:23


#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 28.06.2011 14:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Skrytobojca";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), 1/3 HE";
new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FIVESEVEN
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Pusty [b]");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 61.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 101.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public clientPreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	new button2 = get_user_button(id);
	
	if(ma_klase[id])
	{
		if(button2 & IN_DUCK)
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Sprawdź. MAM nadzieję że pomogłem
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 huskyyy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 29.06.2011 17:22

Niestety, nic z tego nie działa, ani nóż 1/1 ani niewidzialność, ani podwojne dmg

Użytkownik huskyyy edytował ten post 29.06.2011 17:25


#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 29.06.2011 18:47

A chcesz żeby ta klasa miała 1/1 z kosy z prawego czy z lewego i prawego?
  • +
  • -
  • 0

#5 huskyyy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 29.06.2011 20:05

z prawego





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych