Lecz niejest to w każdej klasie , podejrzewam, że w pliku .sma danych klas jest poprostu zablokowane podnoszenie / branie innej broni niż przydzielona. Niemam pojęcia jak to zmienić.
Podam plik .sma jednej z tych klas które właśnie tej broni otrzymać niemogą.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Koszarowiec";
new const opis[] = "Dostaje 4 granaty (HE) co runde. A takze M4A1 Carabine";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 4);
}Naprzykład ta klasa ma standardowo M4A1, gdy próbuję wziąśc z menu vipa AK47 to ją wyrzuca i nieda sie podnieść.
Bardzo proszę o pomoc, bo gracze którzy kupili Vipa sie troche denerwują bo niemogą wybierać broni.
Potrzebuje tylko informacji która z tych linijek odpowiada za to czy klasa moze miec inna bron niż tą przypisaną.
Pozdrawiam
Użytkownik Zielas edytował ten post 26.06.2011 12:45


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








