Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Moc wszytskich skilli zależy od lvl'a

PokeMod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.06.2011 18:30

Chodzi mi o to, że moc każdego skilla wzrasta wraz z większym levelem. Np. Gengar (niewidzialność) na 10 lvl 100% a na 20 lvl 90%, 30lvl 80% itd. Inny przykład jest taki, że skill Pidgeota "whirlwind" (wyrzuca wroga w powietrze nie zadając mu obrażeń) na 50 lvl wyrzuca np. na 5 metrów a na 100 lvl wyrzuca 10 metrów w góre, a na 300 lvl wyrzuca 100 metrów w górę. O coś takiego mi właśnie chodzi. Lub im większy lvl tym większe obrażenia skilla Psywave (Mewtwo), albo im większy lvl tym większy zasięg i obrażenia skilla Psychic (Mew).
Jeśli będą wam potrzebne jakieś pliki to piszcie, to odrazu wrzucę. Teraz ich nie wrzucam bo nie wiem jakie wam będą potrzebne, bodajże będą to pliki ze skillami (grass.ini normal.ini itp.)

Dodano 26 czerwiec 2011 - 20:00:
Refresh, POMOCY
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych