Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2x hudy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.06.2011 15:05

Witajcie,

Chciałbym zrobić 2x wiadomości w hudzie.
Np.
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.13, 0.25, 2, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoja klasa to blablabl
a");


set_hudmessage(255, 0, 0, 013, 0.27, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "blablabla");


Jak zauważyliście w pierwszym jest "2" - czyli inny wygląd hud'a, a w drugim jest "1" też inny wygląd.
Da się to zrobić?
Widziałem na serwerze pewnym ;-)
Jak zrobię tym sposobem, to niestety tylko 1 hud się pojawia :/

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 18.06.2011 15:06


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.06.2011 15:32

Musisz zrobić drugi "SyncHudObj".
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.06.2011 15:34

Do zmiennych globalnych dodaj:
new SyncHudObj2;

Do plugin_init:
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();

I w jednym z HUD'ów daj SyncHudObj2 zamiast SyncHudObj.
  • +
  • -
  • 1

#4 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.06.2011 15:36

Aha, to mam. Dzięki :) Do zamknięcia.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 18.06.2011 15:39





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych