Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Bład podczas dodawania grawitacji

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 16.06.2011 09:27

Próbowałem dodać grawitację do starego codmoda jednak wywala mi błąd podczas kompilacji.

Warning: Tag mismatch on line 1829

cała funkcja:


public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
grawitacja_gracza[id] = 0;
}



Dodawałem ją tak :

- Dodałem definicje:
#define STANDARDOWA_GRAWITACJA 800.0

- Zmienne:
new Float:grawitacja_gracza[33];

i do statów klas:
new const Float:grawitacja_klasy[] = {0.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 0.75, 1.0 , 1.0};

- W public client connect dodałem
grawitacja_gracza[id] = 0.0;
- w public PrzydzielPunkty(id) wygląda to tak :

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new grawitacja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza Grawitacje)", grawitacja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, grawitacja);
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<125)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom inteligencji osiagniety.");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<125)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zycia osiagniety.");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<125)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety.");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<125)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zwinnosci osiagniety.");
}
case 4:
{
if(grawitacja_gracza[id]<125)
grawitacja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom grawitacji osiagniety.");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
grawitacja_gracza[id] = 0;
}


Dalej pod :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

dodałem:
grawitacja_gracza[id] = STANDARDOWA_GRAWITACJA*grawitacja_klasy[klasa_gracza[id]]-floatround(grawitacja_gracza[id]*1.5);


i pytanie co jest źle ze wyskakuje ten błąd ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.06.2011 15:42

To nie jest błąd, tylko ostrzeżenie. Mimo to, może wpływać na działanie pluginu. Pod:
new Float:grawitacja_gracza[33];

Dodaj:
new grawitacja_staty[33];

W public client_connect zmień:
grawitacja_gracza[id] = 0.0;

Na:
grawitacja_staty[id] = 0;

Zmień publici PrzydzielPunkty, PrzydzielPunkty_Handler i ResetujPunkty na:
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new grawitacja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza Grawitacje)", grawitacja_staty[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, grawitacja);
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<125)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom inteligencji osiagniety.");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<125)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zycia osiagniety.");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<125)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety.");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<125)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zwinnosci osiagniety.");
}
case 4:
{
if(grawitacja_gracza[id]<125)
grawitacja_staty[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom grawitacji osiagniety.");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
grawitacja_staty[id] = 0;
}

I zmień:
grawitacja_gracza[id] = STANDARDOWA_GRAWITACJA*grawitacja_klasy[klasa_gracza[id]]-floatround(grawitacja_gracza[id]*1.5);

Na:
grawitacja_gracza[id] = STANDARDOWA_GRAWITACJA*grawitacja_klasy[klasa_gracza[id]]-(grawitacja_staty[id]*1.5);

Wtedy powinno się kompilować bez ostrzeżeń.

Użytkownik Goliath edytował ten post 16.06.2011 15:42

  • +
  • -
  • 0

#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 17.06.2011 11:33

Nie pomogło . Może napisze mi ktoś jak zrobić to krok po kroku ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych