Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[NowyCod] Mały problem - tag mismatch


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 14.06.2011 19:24

Napisałem sobie perk ale podczas kompilacji wyskakuje: warring: tag mismatch on line 38. Proszę o pomoc w naprawieniu:)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Hipnoza";
new const perk_desc[] = "Po wcisnieciu klawisza E na wrogu, zostaje zahipnotyzowany i nie moze poruszac sie przez 5sec.";
new bool:ma_perk[33]
new ilosc_uzyc[33] = 1
new bool:attack[33] = false
new bool:hipnoza[33]


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", ".:Vitek:.");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
new cel, body, dystans = get_user_aiming(id, cel, body, dystans)
new Float:stara_grawitacja = get_user_gravity(cel)
new Float:stary_speed = get_user_maxspeed(cel)

if(cel != 0 && cel != id && get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && ma_perk[id] == true && ilosc_uzyc[id] > 0 && hipnoza[cel] == false && dystans <= 80)
{
set_user_gravity(cel, 3.0)
set_user_maxspeed(cel, 0.1)
hipnoza[id] = true
new czas_trwania = 5;
czas_trwania --
if(czas_trwania == 0)
{
set_user_gravity(cel, stara_grawitacja)
set_user_maxspeed(cel, stary_speed)
hipnoza[id] = false
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public PlayerPreThink(id)
{

if(!attack[id] || !is_user_alive(id) || !(hipnoza[id] == true))
return FMRES_IGNORED

set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK)

return FMRES_HANDLED
}

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{

if(!attack[id] || !is_user_alive(id) || !(hipnoza[id] == true))
return FMRES_IGNORED

set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)

return FMRES_HANDLED
}





Użytkownik MarWit edytował ten post 14.06.2011 19:30

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.06.2011 19:53

new cel, body, dystans;
get_user_aiming(id, cel, body, dystans)

  • +
  • -
  • 1

#3 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 14.06.2011 20:04

Dziękować :)

Temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych