Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w Przerobieniu pluginu VIP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 12.06.2011 17:09

Witam Państwa :)

Jeżeli miał by ktos chwilę czasu to chciałbym aby pomogł mi i przerobil(dodał) do pluginu VIP exp x2 do serwera diablo, sam nie ogarniam tego męczyłem sie i nic:(( jezeli zły dział to przepraszam


*.sma
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200")
	health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
	health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
	health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

	maxplayers = get_maxplayers()

	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
	if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		new damage = read_data(2)

		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
		ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
	if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
	{
		new damage = read_data(2)
#endif
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) 
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public logevent_Round_Start()
{
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
            give_item(player, "weapon_hegrenade");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_smokegrenade");
            give_item(player, "item_kevlar");
	   give_item(player, "item_assaultsuit");
	   give_item(player, "item_thighpack");
        }
    }
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych