Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poroblem z klasąkondycja nie działa odpowiednio.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alcatraz .

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 12.06.2011 15:38

Zrobiłem sobie klasę jest bardzo dobra i wszystko było ok, ale po ponownej reinstalacji serwera już nie jest, a mój problem polega na tym,że mam 100 pkt w kondycję i jest ok szybko biega, ale jak zacznę strzelec lub zmienię broń kondycja spada i wlecze się strasznie wolno.Wolniej niż gość bez jakiejkolwiek klasy. nie wiem o co w tym chodzi co się stało inne klasy są ok.
Oto codclass_Alcatraz.sma

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Alcatraz . ;*";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza,SCOUT 1/1 , HE (zwykly)";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE | 5<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 200;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "niee ma bocie zapomnij Lukasz jest boski i moze.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)

{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HE && !random(1))

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 | CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.2, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}


Klasa stworzona dla zabawy dlatego taka dobra ;P

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 12.06.2011 16:18

A może to wina serwera, nie pluginu ; ? Bo przecież przyśpieszanie jest za pomocą kondycji +X
  • +
  • -
  • 0

#3 Alcatraz .

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 12.06.2011 16:56

Też tak właśnie myślę nic zrobię reinstal lub zobaczę plik cod`a czy jest ok z max szybkością.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych