Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

regeneracja hp dla klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 10.06.2011 20:04

Witam

Mam problem z funkcja dla klasy. Chodzi mi o funkcje przywracania hp "Dostajesz 10 HP co 5 sekund"

w public odrodzenie już napisałem.

case XXX:
		{
			give_item(id, "weapon_XXX");
                        set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
		}

tylko że nie działa.
Wiem że tu trzeba coś jeszcze zrobić żeby zadziałała.
Proszę o pomoc:)

public WyszkolenieSanitarne(id)
{
	id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	new health = get_user_health(id);
	new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
	set_user_health(id, new_health);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Pozdrawiam

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.06.2011 20:32

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy


#3 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 10.06.2011 20:56

JA bym próbował w ten sposób
dodaj to gdzieś na końcu

public klasa(id)
{
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+5<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+5:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 10.06.2011 21:02

nic nie trzeba dopisywać w public plugin_init?

#5 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 08:39

Nie, bo to już masz dodane do Wyszkolenia
  • +
  • -
  • 0

#6 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 11.06.2011 09:12

no i nie działa;/

#7 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 11.06.2011 09:17

if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)

tu jest błąd, powinno być

if(klasa_gracza[id] != Nazwa_klasy)

  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#8 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 11.06.2011 09:58

dalej nie działa

#9 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 10:01

To inny sposób, automatyczne leczenie jak spadnie do jakiejś ilości HP. To działa bynajmniej u mnie

do zmiennych
new p_health, c_health;

do plugin_init
p_health = register_cvar("cod_auto_leczenie_premium","20")
        c_health = register_cvar("cod_do_ilu_hp_ma_leczyc","500")

funkcja dla klasy

if(klasa_gracza[id] == Nazwa_Twojej_Klasy)
        {
                if(get_user_health(id) < 200)
                {
                        set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                }               
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;

gdzieś na koniec .sma

public Leczenie(id)
{
        set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(p_health))
        if(get_user_health(id) == get_pcvar_num(c_health))
        {
                return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE; 
}

Użytkownik V3ko edytował ten post 11.06.2011 10:02

  • +
  • -
  • 1

#10 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 11.06.2011 16:34

ok dzięki:)

Mam jeszcze problem z inna klasa;/

Klasa skoczek ma mieć auto BH a skacze cały czas w miejscu;/
Talib działa normalnie.

public client_PreThink(id) {
        if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Talib || klasa_gracza[id] == Skoczek) {  //Tam gdzie Nazwa_Klasy podajesz nazwe klasy, ktora ma miec Auto BH
                new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

                if (flags & FL_WATERJUMP)
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                        return PLUGIN_CONTINUE

                new Float:velocity[3]
                entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
                velocity[2] += 250.0
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}

Dodano 11 czerwiec 2011 - 20:16:
a dokładnie gdzie to wrzucić?

if(klasa_gracza[id] == Nazwa_Twojej_Klasy)
        {
                if(get_user_health(id) < 200)
                {
                        set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                }               
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;

Bo mi errory wyskakuja;/

#11 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 12.06.2011 09:28

To jest funkcja dla klasy, w odrodzeniu. Jakie errory dokładnie? Do drugiego błędu, załóż kolejny temat.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych