Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
			
				
					
						
					
					#141
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.09.2013 20:17
			
				
					
						
					
					#142
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28.09.2013 23:26
No ale nie o to mi chodzi, nie widać tych klas od poziomu w menu. a chciałbym aby było widać wszystkie.
			
				
					
						
					
					#143
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06.10.2013 00:38
			
				
					
						
					
					#144
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28.10.2013 06:55
c:\Documents and settings\Gucio\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma<613> : error 017: undefined symbol "is_in_previous"
Help? 
 Dodałem wszystko tak jak ma być a tu jeden błędzik :C
Robię Awanse + Frakcje
Załączone pliki
Użytkownik ShooteReK edytował ten post 28.10.2013 06:57
			
				
					
						
					
					#145
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28.10.2013 07:27
Łapc:\Documents and settings\Gucio\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma<613> : error 017: undefined symbol "is_in_previous"Help?Dodałem wszystko tak jak ma być a tu jeden błędzik :C
Robię Awanse + Frakcje
Załączone pliki
Użytkownik raf790697059 edytował ten post 28.10.2013 07:29
			
				
					
						
					
					#146
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.11.2013 15:23
Będzie to hulać z frakcjami? ![]()
Te awanse są czytane jako inne klasy?
Czyli moge sobie zrobić frakcje zwykłe, zaawansowane, premium?
W zwykłych dać np. Komandosa i jak wbije nim 200 lvl odblokuje sobie we frakcji Zaawansowane klase Zaawansowany Komandos.
Będzie mi pisać Zaawansowany Komandos (Od 200lvl)? Czy normalnie bez informacji od którego lvl Przed odblokowaniem?
			
				
					
						
					
					#147
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.11.2013 15:32
To sie robi automatycznie. Autor opisał w pierwszym poscie gdzie znajdziesz tutorial jak zrobic awanse z frakcjami.
			
				
					
						
					
					#148
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.11.2013 15:36
A jak chce np. zrobić takie coś:
Mam frakcje Nr1 czyli 1. Zwykłe [#1]
2. Premium Elite (23.99Zl)
I chce aby te cyfry na początku były czerwone, napis Premium na żółto, napis Elite na czerwono a (23.99) Na szaro to jak to zrobić? ![]()
			
				
					
						
					
					#149
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.12.2013 19:05
+ ![]()
			
				
					
						
					
					#150
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17.12.2013 18:30
Witam, chodzi o dodanie frakcji do silnika z awansami prawie wszystko udało mi się zrobić wg. poradnika. Niestety podczas kompilacji pojawił się jeden błąd:
//// QTM_CodMod_frakcje.sma// D:\COD201\kompilator 1k\QTM_CodMod_frakcje.sma(665) : error 017: undefined symbol "is_in_previous"
Póbowałem już wszystkiego, szukałem wszedz niestety nie udało się naprawić. proszę więc o informację jak sobie z tym poradzić lub o przerobienie mojego silnika. Z góry dziękuję.
Załączone pliki
Użytkownik Placek edytował ten post 17.12.2013 18:31
			
				
					
						
					
					#151
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17.12.2013 19:21
Witam, chodzi o dodanie frakcji do silnika z awansami prawie wszystko udało mi się zrobić wg. poradnika. Niestety podczas kompilacji pojawił się jeden błąd:
//// QTM_CodMod_frakcje.sma// D:\COD201\kompilator 1k\QTM_CodMod_frakcje.sma(665) : error 017: undefined symbol "is_in_previous"Póbowałem już wszystkiego, szukałem wszedz niestety nie udało się naprawić. proszę więc o informację jak sobie z tym poradzić lub o przerobienie mojego silnika. Z góry dziękuję.
trzymaj poprawione sma
Załączone pliki
Użytkownik aaaaaa edytował ten post 17.12.2013 19:24
			
				
					
						
					
					#152
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.12.2013 18:37
Witam, udało mi się już dodac frakcje do awansów klas dzięki Waszej pomocy. Jednak pojawił się kolejny mały problem mianowicie: po awansie klasy np. z umarłego na profesjonalny umarły KLASA znika z Menu wyboru i nie da się wybrac ani klasy Umarły ani Klasy Profesjonalny Umarły nie ma ich poprostu w menu. W pliku cod_frakcje.ini są poprawnie wpisane, przypuszczam, że do jakiś mały bład w silniku. proszę o Waszą pomoc.
Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#153
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.03.2014 11:34
A dało by radę zrobić tak że klasa odblokowuje się dopiero gdy osiągniemy x lv na x frakcji?
Lub klasa odblokowuje się gdy osiągniemy x lv na obojętnie jakiej klasie?
			
				
					
						
					
					#154
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.03.2014 18:13
Działa bez zazutów +
			
				
					
						
					
					#155
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.10.2014 11:54
Szczerze to nie wiem. Zależy od tego, kiedy te crashe występują (jeżeli byłoby to, to co powiedziałeś, serwer najprawdopodobniej by ci się crashował w czasie inicjalizacji pluginu, czyli na początku mapy). Na twoim miejscu jednak bym tak nie robił.@Goliath mam pytanko bo w cod_register_advance dałem random_num żeby samo wybrało na którym poziomie ma awansować ii czy to może spowodać crashe ? Od kilku tygodni szukam przyczyny i kiedy myślałem że to killstreaki to byłem w błędzie
@16922: Załóż nowy temat. Błędy twojego pluginu nie mają związku z moją modyfikacją.
Dodano 28 czerwiec 2011 - 18:57:
Dodatek - Informacje o awansach w menu /klasy
Taka mała rzecz, można powiedzieć - kosmetyczna
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. W publicu OpisKlasy_Handle znajdujemy:
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
3. Pod tym dodajemy:
if(awansuje_z[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje z: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_z[item]], awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)][2]);
if(awansuje_do[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje do: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], awanse[ZnajdzAwans(item, awansuje_do[item])][2]);
4. Kompilujemy plik i gotowe!
PS. Dziękuję za przyklejenie tematu.
Witam mam pytanie jak dodać aby to było na jakiś tam kolor że awansuje na
			
				
					
						
					
					#156
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.12.2014 17:40
CodMod się kompiluje ale np tak codawans_elitesnajper.sma już nie ![]()
			
				
					
						
					
					#157
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.08.2015 10:07
			
				
					
						
					
					#158
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.12.2015 20:16
Mam prośbe gdyż jest wszystko ok i jak wybiaram klase awanse pisze mi : nie możesz wybrać tej klasy narpiew musisz wbić 500 lvl na klasie Brak
Proszę o pomoc mój skype actimel211
GG 56655621
			
				
					
						
					
					#159
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.12.2015 20:18
Awanse wszystko ok lecz jak chce wybrać klase pisze mi wpierw musisz wbic 500 lvl na klasie brak
Pomocy
Moj skype actimel211
gg 56655621
			
				
					
						
					
					#160
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20.05.2016 20:18
Mi nie dziala na Cod Nowy z zapisem sql by cypis
Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++. Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !
Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac ![]()
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
		
		
		
		Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



				
				

				
				

  QTM_CodMod.amxx







