Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Trace Result - objaśnienie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.05.2011 19:53

Witam, mógł by ktoś opisać za co każde z TraceResult odpowiada, co robi :?:
enum TraceResult
{
TR_AllSolid, // int
TR_StartSolid, // int
TR_InOpen, // int
TR_InWater, // int
TR_flFraction, // float
TR_vecEndPos, // float array[3]
TR_flPlaneDist, // float
TR_vecPlaneNormal, // float array[3]
TR_pHit, // int (edict_t*)
TR_iHitgroup, // int
};

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.05.2011 22:09

*
Popularny

Wiesz czym jest tracing tak?
Między dwoma punktami leci wirtualny punkt lub bryła, a te dane opisują ścieżkę. Jeśli na drodze trafi się solidna przeszkoda (taka, która powstrzymałaby gracza przed przejściem) to test się kończy.
enum TraceResult
{
        TR_AllSolid,            // czy cała ścieżka zawiera solidne (zajęte) miejsca (1) czy nie (0)
        TR_StartSolid,          // czy w punkt startowy zawiera solidne (zajęte) miejsce (1) czy nie (0)
        TR_InOpen,                      // czy ścieżka jest w wolnej przestrzeni (?)
        TR_InWater,                     // czy ścieżka jest w wodzie (?)
        TR_flFraction,          // ułamek wskazujący przebytą przez obiekt drogę: nie było przeszkód 1.0, w połowie drogi była ściana: 0.5 itd
        TR_vecEndPos,           // punkt zatrzymania się obiektu (wyznacza zatem flFraction)
        TR_flPlaneDist,         // nie wiem
        TR_vecPlaneNormal,      // wektor prostopadły do płaszczyzny w endpos
        TR_pHit,                        // id napotkanego bytu
        TR_iHitgroup,           // hitzone napotkanego bytu
};

  • +
  • -
  • 7

#3 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.05.2011 09:22

Dziękuje oczywiście +
A tak na marginesie to powinien być jakiś poradnik na forum o TraceLine :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 29.05.2011 18:49

Racja, przydałby się.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych