Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacja perku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 28.05.2011 12:33

Witam

Mam problem z kompilacja perku;/ mógłby mi ktoś go naprawić?
Pozdrawiam

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new const perk_name[] = "Super morfina";
new const perk_desc[] = "Odrodzasz sie po smierci";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
 {
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public Killed(id)
{
	if(ma_perk[id] && random_num(1[id]) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);


#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.05.2011 12:58

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new const perk_name[] = "Super morfina";
new const perk_desc[] = "Odrodzasz sie po smierci";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Killed(id)
{
if(ma_perk[id])
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);

  • +
  • -
  • 1

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 28.05.2011 13:10

Lepiej poczekać z 2 sekundy przed respawnem ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new const perk_name[] = "Super morfina";
new const perk_desc[] = "Odrodzasz sie po smierci";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Killed(id)
{
if(ma_perk[id])
set_task(2.0, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 28.05.2011 13:10

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 28.05.2011 13:13

Dzięki macie po +:D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych