Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa ma szanse na zadanie większych obrażeń

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 22.05.2011 08:16

Witam.
Czemu gdy robie tak w public TakeDamage:

if(klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && is_user_alive(id)&&random_num(1,2)==1)
		damage=float(health);

nic się nie dzieje, a strzelam bardzo dużo.

Pomocy.

Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 22.05.2011 08:17

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 22.05.2011 08:37

to oczywiście w take damage:

if(klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
		damage+=20;

w dajprzedmiot:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 6);

Dodano 22 maj 2011 - 08:38:
wydaje mi się że tak będzie.
  • +
  • -
  • 0

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 22.05.2011 10:37

Ale ja nie chcę mieć zrobione itemu, tylko standardowo wbudowane w klasę, że jak w kogoś strzela to ma 1/3 szansy na zadanie podwójnych obrażeń.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.05.2011 11:50

Najprościej:
if(klasa_gracza[idattacker] == JakasKlasa && random_num(1, 3) == 1)
damage *= 2;

Użytkownik Goliath edytował ten post 22.05.2011 14:52

  • +
  • -
  • 0

#5 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 22.05.2011 14:36

A co ja napisałem. Zrobiłem float(health) aby zobaczyć czy w ogóle działa i nie działa.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.05.2011 14:51

Dodałeś przed czy po tej funkcji:
SetHamParamFloat(4, damage)

?
  • +
  • -
  • 0

#7 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 22.05.2011 14:59

jest przed tą linijką.

Dodano 22 maj 2011 - 15:01:
Dodałem teraz za i też nie działa.

Dodano 22 maj 2011 - 16:15:
Ok, już się z tym uporałem.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych