Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ColorChat problem - w jednym plugu?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 22.05.2011 07:38

Chodzi o to ze normalnie przy innych plugach niemam problemu z colorchatem, tylko w tym nextmap bo mialo wyskakiwac ** [aktualnanazwamapy] na zielono i potem dalsza czesc na kolor teamu a tak nie jest bo bedąc w ct wyskakuje mi na niebiesko i bedąc w tt wyskakuje mi na niebiesko a takze czasami jak jestem w tt wyskakuje na czerwono i w ct tez na czerwono

Dołączona grafika

Załączone pliki


Użytkownik amxxmaster edytował ten post 22.05.2011 07:38


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.05.2011 09:00

Zobacz to.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 22.05.2011 11:31

no dziala a w czym byl problem? bo jeszcze w tym plugu mi sie to zdarza

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");

	cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.0");
	cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
	get_mapname(MapName, 31);
}

public pokaz_staty() {
	RoundNumber++;
	if(RoundNumber > get_pcvar_num(cvar_round)) {
		RoundNumber = get_pcvar_num(cvar_round);
		new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
		new index, name[32], kills, death;

		for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
			if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

			zabojstwa = get_user_frags(i)*get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
			zgony = cs_get_user_deaths(i);
			bilans = zabojstwa-zgony;
			if(fragi < bilans) {
				fragi = bilans;
				index = i;
			}
		}
		if(is_user_connected(index)) {
			get_user_name(index, name, 31);
			kills = get_user_frags(index);
			death = cs_get_user_deaths(index);
			ColorChat(0, GREEN, "** [%s]^x04 %s^x03 prowadzi najlepszym wynikiem^x04 [%i fragow oraz %i smierci]", MapName, name, kills, death);
		}
		else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
	}
}


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.05.2011 11:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.0");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}

public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
if(RoundNumber > get_pcvar_num(cvar_round)) {
RoundNumber = get_pcvar_num(cvar_round);
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new index, name[32], kills, death;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
zgony = cs_get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = cs_get_user_deaths(index);
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_connected(i))
ColorChat(i, GREEN, "** [%s]^x04 %s^x03 prowadzi najlepszym wynikiem^x04 [%i fragow oraz %i smierci]", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}

Problem leży w tym, że ColorChat z id gracza równym 0, wysyła wiadomość do wszystkich graczy w jednym kolorze. Można się tego pozbyć poprzez użycie pętli.
  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2011 11:54

a przez pętle wysyłamy jakby osobną wiadomość dla każdego gracza, a że w pętli ujmujemy wszystkich to wygląda to jak wiadomość do wszystkich.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych