Znalazłem taki plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Questy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pusty [b]"
native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[])
new bool:ma_quest[33] = false;
new quest1=0
new quest2=0
new quest3=0
public plugin_init()
{
register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_clcmd("say /q", "menu_questow")
register_clcmd("say /questy", "menu_questow")
register_concmd("questy", "menu_questow")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
new komandos = cod_get_classid("Komandos")
new kapitan = cod_get_classid("Kapitan[PREMIUM]")
new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec")
if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == komandos && quest1 == 1)
{
quest1++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Komandosow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == kapitan && quest2 == 1)
{
quest2++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Kapitanow", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1)
{
quest3++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3)
}
}
}
sprawdzquest(kid)
}
public menu_questow(id)
{
new tytul[25]
format(tytul, 24, "Wybierz Quest");
new menu = menu_create("Wybierz Quest", "questy_he");
menu_additem(menu, "Zabij 10 Skrytobujcow[1500 expa i 200$]");
menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 2300expai 300$]");
menu_addtext(menu, "Zabij 30 Powstancow[4000expa i 500$]");
menu_addtext(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-500$]");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu)
}
public questy_he(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest1 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Komandosow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 1:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest2 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Kapitanow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 2:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest3 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sprawdzquest(id)
{
new monety = cs_get_user_money(id)
new xp = cod_get_user_xp(id)
if(quest1 == 10)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 1500expa i 200$")
quest1 = 0
cs_set_user_money(id, monety+200)
cod_set_user_xp(id, xp+1500)
}
if(quest2 == 20)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 2500expa i 300$")
quest2 = 0
cs_set_user_money(id, monety+300);
cod_set_user_xp(id, xp+2500)
}
if(quest3 == 30)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 4000expa i 500$")
quest3 = 0
cs_set_user_money(id, monety+500);
cod_set_user_xp(id, xp+4000)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/Ale niestety nie działa. Zmieniłem tam parę rzeczy. Gdy wpisze w say /q albo /questy to nic się nie dzieje nie pojawia się żadne menu ani nic.
Proszę o pomoc


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









