Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Cod Mod C na E

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cirt

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Strzyżów
Offline

Napisano 20.05.2011 20:01

A wiec ma taki mały problemik a wiec w tym rzecz że mam Nowego Cod Mod i w nim perk włącza się przyciskiem c a ja wole jak w starym codmod ze było pod e.
Wiec proszę o napisanie jak to zrobić żeby było użycie perku pod e.

Za pomoc +

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.05.2011 20:08

Nie radzę. Ale skoro chcesz, żeby ci się moce klas z perkami bugowały to nie ma sprawy. Usuń te linijki z plugin_init:
	register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");

I w EmitSound zmień:
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

Na:
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
UzyjPerku(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Cirt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Strzyżów
Offline

Napisano 21.05.2011 14:49

Ok dzięki.

Ps:Nie mam zamiaru zmieniać ale byłem ciekawy jak to zrobić bo mój kolega z którym mam serwa chce żeby pod E było.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych