Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dlaczego nie pisze nazwy mapy ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.05.2011 11:46

Co zrobilem zle? Dlaczego nie pisze nazwy mapy ?

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define TEMPENTITY    "23"
#define BLINDED_FULLY    255
#define BLINDED_PARTLY    200

new const TFSVERSION[] = "1.1"
new Float:FLASH_TIMER = 1.52    // Time from throwing a FB to the bang (1.52 seconds?)
new g_flasher = 0         // id of the flasher


public plugin_init() {
    register_plugin("Team Flash Snitch",TFSVERSION,"Tender")
   
    register_cvar("tfs_sound","1")
    register_cvar("tfs_adminchat","1")
   
    register_event("ScreenFade", "event_blinded", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
    register_event(TEMPENTITY, "event_flashsmokepuff", "a", "1=5", "6=25", "7=6")
    register_forward(FM_SetModel, "forward_setmodel")
}



public event_blinded(const ID) { // someone got flashed
     
    new alpha = read_data(7)
    if (alpha != BLINDED_FULLY && alpha != BLINDED_PARTLY || !is_user_alive(ID))
        return PLUGIN_CONTINUE
    if(get_user_team(ID) == get_user_team(g_flasher) && ID != g_flasher){
        new message1[128], message2[128]
        new flasher[32], name[32]
        get_user_name(g_flasher, flasher, 31)
        get_user_name(ID, name, 31)
	new nazwamapy[32]
	get_mapname(nazwamapy,31)
        format(message1, 127, "^x04[%s]^x01 Zostales przyjacielsko oslepiony przez %s", nazwamapy, flasher)   
        format(message2, 127, "^x04[%s]^x01 Oslepiles %s kolege z druzyny: (%s)", alpha == BLINDED_FULLY ? "calkowicie " : "", name)
        colored_msg(ID,message1)
        colored_msg(g_flasher,message2)
        if(alpha == BLINDED_FULLY && get_cvar_num("tfs_adminchat")) server_cmd("amx_chat %s oslepil kolege z druzyny (%s)",flasher,name)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}


public colored_msg(id,msg[]) {
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id)
    write_byte(id)
    write_string(msg)
    message_end()
}

public event_flashsmokepuff() { // a flash has banged

    set_task(0.05,"reset_flasher") // wait until all is announced
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public reset_flasher(){
    g_flasher = 0    // clear g_flasher
}


public get_flasher(id){ // a flash is about to bang
    g_flasher = (id - 524627)
}


public forward_setmodel(const ENTITY, model[]) { // a flash is thrown
   
    if (!equal(model, "models/w_flashbang.mdl"))
        return FMRES_IGNORED

    new owner = pev(ENTITY, pev_owner)
    if (owner == 0)
        return FMRES_IGNORED

    set_task(FLASH_TIMER,"get_flasher", 524627+owner)
   
    return FMRES_IGNORED
}

Chce zeby to wygladalo mniej wiecej tak:

"^x04** [%s]^x03 Oslepiles^x04 $s", nazwamapy, flasher)

Kiedys w tym plugu byla jeszcze muza ale chyba juz ja dobrze usunelem ;P

Najlepiej jakby mozna bylo zrobic to w colorchacie

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 20.05.2011 12:27





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych