Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Rzucony granat
Temat rozp. sebul, 18.05.2011 23:22
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.05.2011 23:22
Jak wykryć to, że rzucony granat znikł? Szczególnie chodzi tutaj o smoke.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#2
Napisano 19.05.2011 06:46
znikl ? czyli wybuchł tak ?
#3
Napisano 19.05.2011 08:47
W sumie najlepiej to i to ;] Czyli kiedy wybuchł i kiedy już znikł, bo smoke przez te kilkanaście sekund jest jeszcze widoczny.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 19.05.2011 12:59
wiec tak w thinku granatu sprawdzaj czy gametime jest >= pev_dmgtime
On grenades, the time (in relevance to get_gametime()) at which the explosion should take place.jeśli warunek jest poprawny to granat wybuchł
#5
Napisano 19.05.2011 22:12
A jak taki think powinien wyglądać?
Dodano 20 maj 2011 - 11:06:
To może inaczej... Jak sprawdzać, czy granat jest jeszcze na mapce?
Dodano 21 maj 2011 - 12:26:
Z tym thinkiem to już wiem, ale teraz pozostało to, jak sprawdzić czy granat już znikł.
Dodano 20 maj 2011 - 11:06:
To może inaczej... Jak sprawdzać, czy granat jest jeszcze na mapce?
Dodano 21 maj 2011 - 12:26:
Z tym thinkiem to już wiem, ale teraz pozostało to, jak sprawdzić czy granat już znikł.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych