Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kilka pytań questy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 17.05.2011 15:08

elo mam takie pytanie jak dodać do questów Darkgl'a warunek zabicia z danej broni
i 2 czy mógłby mi ktoś podać funkcje lub pomóc zrobić itemek który zwiększa o x szybkość strzelania

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 17.05.2011 16:41

elo mam takie pytanie jak dodać do questów Darkgl'a warunek zabicia z danej broni
i 2 czy mógłby mi ktoś podać funkcje lub pomóc zrobić itemek który zwiększa o x szybkość strzelania

w Deathmsg warunek że atakujący podczas zabicia wroga miał daną broń jeżeli tak to np. zwiększasz zmienną o jeden...
  • +
  • -
  • 1

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 20.05.2011 15:00

a dokładniej bym prosił no i na to 2 jak by ktoś umiał :)

#4 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 20.05.2011 15:33

2.
Nowa zmienna:
new Weapons[33][2]


W public curweapon:


new Gun = read_data(2)

if(Gun==0 || Gun==6 || Gun==29 || Gun>30)
return PLUGIN_CONTINUE

new Ammo = read_data(3)
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

W dowolnym miejscu w pluginie

stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0)
{
new strtype[11] = "classname", ent = index
switch (jghgtype)
{
case 1: strtype = "target"
case 2: strtype = "targetname"
}

while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}

return ent
}


Nie wiem czy działa. NIE TESTOWANE!!!

#5 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 20.05.2011 15:48

a jak to up^ dla klasy przerobic ?

To :
if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)


Na :

if(player_class[id]==Nekromanta)


I wtedy nekromanta bedzie miał te moc ?

@down

Czyli chyba dobrze mowilem :D

Użytkownik Aard edytował ten post 20.05.2011 15:58

  • +
  • -
  • 0

#6 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 20.05.2011 15:51

CurWeapon:
new Gun = read_data(2) 

if(Gun==0 || Gun==6 || Gun==29 || Gun>30)
return PLUGIN_CONTINUE

new Ammo = read_data(3)
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#7 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 20.05.2011 18:58

niestety nie mam jak sprawdzić ale dzięki plusik :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych