Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa na nowy cod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 FaLLeN

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 16.05.2011 19:17

Witam.Próbowałem przerobić plugin itemu "Eliminator rozrzutu" na klase lecz klasa nadal ma rozrzut.Mógłby ktoś mi powiedzieć co złe zrobiłem?
Sma klasy
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Terminator";
new const opis[] = "Nie posiada rozrzutu broni";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}

public cod_klase_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Terminator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

Sma perku eliminator rozrzutu
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Eliminator Rozrzutu";
new const perk_desc[] = "Usuwa rorzut broni";


new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;
	
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public PreThink(id)
{
	if(ma_perk[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_perk[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych