Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie vipa na bb

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 stolarz

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.05.2011 20:07

Mógłby mi ktoś dodać do tego opóżnienie np 8sekund.
Chodzi o to żeby ten plugin działał po 8sekundach od pojawienia się.
Z góry dzięki.Dam reputacje.



#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"

#define FLAGA_VIP ADMIN_BAN  // Flaga od Vip'a

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        RegisterHam(Ham_Spawn,"player","resp",1)
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public resp(id)
{
        if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
                switch(get_user_team(id))
                {
                        case 1: 
                        {       
                                set_user_health(id,get_user_health(id) + 500 )
                                client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +500 HP!");
                        }
                        case 2: 
                        {
                                set_user_health(id,get_user_health(id) + 50 )
                                set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 150 )
                                client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +50 HP oraz +150 Armoru!");
                        }
                }               
                
        }
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits)
{
        if(get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
                SetHamParamFloat(4,damage + (damage * (0.01*20)));
        }
        return HAM_HANDLED;
}
public DeathMsg()
{
        new kid = read_data(1); //zabojca       
        switch(get_user_team(kid))
        {
                case 1: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 100)
                case 2: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 10)
        }
}


#2 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 16.05.2011 09:07

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"

#define FLAGA_VIP ADMIN_BAN  // Flaga od Vip'a

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        RegisterHam(Ham_Spawn,"player","resp_task",1)
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public resp_task(id){
new Date[1];
Date[0] = id;

set_task(8.0, "resp", Date, 1);
}

public resp(id)
{
        if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
                switch(get_user_team(id))
                {
                        case 1: 
                        {       
                                set_user_health(id,get_user_health(id) + 500 )
                                client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +500 HP!");
                        }
                        case 2: 
                        {
                                set_user_health(id,get_user_health(id) + 50 )
                                set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 150 )
                                client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +50 HP oraz +150 Armoru!");
                        }
                }               
                
        }
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits)
{
        if(get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
                SetHamParamFloat(4,damage + (damage * (0.01*20)));
        }
        return HAM_HANDLED;
}
public DeathMsg()
{
        new kid = read_data(1); //zabojca       
        switch(get_user_team(kid))
        {
                case 1: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 100)
                case 2: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 10)
        }
}
Nie wiem czy o to ci chodziło, jak nie napisz jeszcze raz co chcesz bo trochę niezrozumiale to wytłumaczyłeś.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#3 stolarz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.05.2011 13:33

set_task(8.0, "resp", Date, 1);

Wyskakuje z tym błąd.

#4 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 17.05.2011 17:49

Moja wina powinno to być tak:
public resp_task(id){
set_task(8.0, "resp", id);
}
Jak coś nadal będzie nie tak napisz co to z błąd jest
  • +
  • -
  • 1

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#5 stolarz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.05.2011 15:35

Daj cały kod jak możesz:D
Bo niewiem nadal jak to zrobić.
Jestem początkujący jeśli chodzi o pluginy.

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.05.2011 15:46

dodaj na sam koniec sma to co ci kolega napisał 2 posty wyżej (z tym set_taskiem)

i zamień to:
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","resp",1)


na to
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","resp_task",1)


Dodano 18 maj 2011 - 15:48:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"

#define FLAGA_VIP ADMIN_BAN // Flaga od Vip'a

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","resp_task",1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public resp(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 500 )
client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +500 HP!");
}
case 2:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50 )
set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 150 )
client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +50 HP oraz +150 Armoru!");
}
}

}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
SetHamParamFloat(4,damage + (damage * (0.01*20)));
}
return HAM_HANDLED;
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1); //zabojca
switch(get_user_team(kid))
{
case 1: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 100)
case 2: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 10)
}
}

public resp_task(id){
set_task(8.0, "resp", id);
}


łapaj cały kod

#7 stolarz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.05.2011 16:45

Thx, reputacja dodana:D
Administrator proszę o zamknięcie tematu.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych