Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Totem widocznosci ITEM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 14:46

mam problem (nie znam pawna potrzebny mi do pomocy ktoś mądry:))
Otóż chcę zrobić totem w którego zasięgu będą widocznie gracze grający ninja (lub innymi klasami z redukcja widoczności) bądź gracze posiadający itemy dające bonus do nie widzialności

register_think("Effect_Widzacy_Totem","Effect_Widzacy_Think")
zmienna
new player_b_widzacytotem[33] = 1
w
public check_magic(id)
dodajemy
if (player_b_widzacytotem[id] > 0) item_widzacy(id)
w
public reset_item_skills(id){
dodaje
player_b_widzacytotem[id] = 0
pod
if (player_b_darksteel[id] > 0)
dodaje
if (player_b_widzacyltotem[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_widzacyltotem[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby polozyc totem ktory pomoze c zobaczyc niewidzialnych wrogow.")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
	}
potem
case XXX:
		{
			player_item_name[id] = "Totem widzenia"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_widzacytotem[id] = random_num(250,400)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby polozyc totem ktory pomoze zobaczyc niewidzialnych wrogow",player_item_name[id])	
		}

I teraz mi potrzebna pomoc kogoś kumatego bo ja się za bardzo na tym nie znam :P trzeba by mapisac
public item_widzacy(id)
i
public Effect_Widzacy_Totem_Think(ent)


które dodaje się na koniec kodu może ktoś pomoc ?

ten
public item_widzacy(id)
moze byc tak?
public item_widzacy(id)
{
	if (used_item[id])
	{
		hudmsg(id,2.0,"Totemu mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	used_item[id] = true
	
	new origin[3]
	pev(id,pev_origin,origin)
	
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Widzacy_Totem")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
	set_pev(ent,pev_origin,origin)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1)
	
	engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")  	
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 139,69,19, kRenderFxNone, 255 ) 	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
	
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
	
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

No i oczywiście trzeba by tu dać kolorek zółty dla totemu o ile się i zasięg myślę ze od 50 do 100 wystarczy
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych