Otóż chcę zrobić totem w którego zasięgu będą widocznie gracze grający ninja (lub innymi klasami z redukcja widoczności) bądź gracze posiadający itemy dające bonus do nie widzialności
register_think("Effect_Widzacy_Totem","Effect_Widzacy_Think")zmienna
new player_b_widzacytotem[33] = 1w
public check_magic(id)dodajemy
if (player_b_widzacytotem[id] > 0) item_widzacy(id)w
public reset_item_skills(id){dodaje
player_b_widzacytotem[id] = 0pod
if (player_b_darksteel[id] > 0)dodaje
if (player_b_widzacyltotem[id] > 0) { num_to_str(player_b_widzacyltotem[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby polozyc totem ktory pomoze c zobaczyc niewidzialnych wrogow.") add(itemEffect,199,TempSkill) }potem
case XXX: { player_item_name[id] = "Totem widzenia" player_item_id[id] = rannum player_b_widzacytotem[id] = random_num(250,400) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby polozyc totem ktory pomoze zobaczyc niewidzialnych wrogow",player_item_name[id]) }
I teraz mi potrzebna pomoc kogoś kumatego bo ja się za bardzo na tym nie znam trzeba by mapisac
public item_widzacy(id)i
public Effect_Widzacy_Totem_Think(ent)
które dodaje się na koniec kodu może ktoś pomoc ?
ten
public item_widzacy(id)moze byc tak?
public item_widzacy(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Totemu mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Widzacy_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl") set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 139,69,19, kRenderFxNone, 255 ) engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE }
No i oczywiście trzeba by tu dać kolorek zółty dla totemu o ile się i zasięg myślę ze od 50 do 100 wystarczy