Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie odnośnie warunku broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 15.05.2011 09:06

Nie mogę sobie poradzić z warunkiem - jeżeli gracz ma 2 FLASHE. Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2011 12:58

wiec tak nie jestem pewien
if(get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG && cs_get_weapon_ammo( get_pdata_cbase( id, 373 ) ) == 2){
//2 fleshe
}
tylko to pobiera ammo tylko jeśli gracz własnie trzyma tego flesha
lub
if(cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG) == 2){
//2 fleshe
}

pobiera ci w dowolnym momencie to drugie chyba jest poprawne
  • +
  • -
  • 1

#3 kyriuch

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 16.05.2011 14:20

Na przyszłość dla innych napisałem to podobnie do DarkGL'a i działa:
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG)>1)

Thx za pomoc.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych