Odznaki w HUD działają ... Ale czemu one mrugają ? Jak je wyłączyć ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
66 replies to this topic
#61
Posted 22.08.2011 15:31
#62
Posted 23.08.2011 11:04
Poprawione.
#63
Posted 03.09.2011 08:45
A teraz odznaki są pod Say'em i na kolor czerwony. O czywiście w odznaki_hud.sma
Tutaj macie poprawione, bez migania i w HUD od CoD'a, Tylko że z Odznak jest zamienione na Monety i bez sklepu, a jeśli chcesz mieć sklep to usuń // przed:
Tutaj macie poprawione, bez migania i w HUD od CoD'a, Tylko że z Odznak jest zamienione na Monety i bez sklepu, a jeśli chcesz mieć sklep to usuń // przed:
//register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
//register_clcmd("say /shop", "Sklep")
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <nvault>
#include <fun>
#define PLUGIN "CoD - Odznaki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gufinsky"
new zapis
new Odznaki[33];
new pcvar_od1, pcvar_od2, pcvar_od3, pcvar_od4, pcvar_od5;
new pcvar_koszt1, pcvar_koszt2, pcvar_koszt3, pcvar_koszt4, pcvar_koszt5;
new od1, od2, od3, od4, od5
new koszt1, koszt2, koszt3, koszt4, koszt5
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
zapis=nvault_open("Odznakisave")
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
register_clcmd("say /exp","kup");
register_clcmd("say /m","kup");
register_clcmd("say /moneta","kup");
register_clcmd("say /monety","kup");
register_clcmd("odznaki_daj","daj", ADMIN_IMMUNITY, "<nick> <ilosc>")
register_clcmd("odznaki_zabierz","zabierz", ADMIN_IMMUNITY, "<nick> <ilosc>")
//register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
//register_clcmd("say /shop", "Sklep")
pcvar_od1 = register_cvar("odznaki_ile1", "500");
pcvar_od2 = register_cvar("odznaki_ile2", "1000");
pcvar_od3 = register_cvar("odznaki_ile3", "1500");
pcvar_od4 = register_cvar("odznaki_ile4", "2000");
pcvar_od5 = register_cvar("odnzaki_ile5", "3000");
pcvar_koszt1 = register_cvar("odznaki_koszt1", "5");
pcvar_koszt2 = register_cvar("odznaki_koszt2", "10");
pcvar_koszt3 = register_cvar("odznaki_koszt3", "15");
pcvar_koszt4 = register_cvar("odznaki_koszt4", "20");
pcvar_koszt5 = register_cvar("odnzaki_koszt5", "30");
od1 = get_pcvar_num(pcvar_od1)
od2 = get_pcvar_num(pcvar_od2)
od3 = get_pcvar_num(pcvar_od3)
od4 = get_pcvar_num(pcvar_od4)
od5 = get_pcvar_num(pcvar_od5)
koszt1 = get_pcvar_num(pcvar_koszt1)
koszt2 = get_pcvar_num(pcvar_koszt2)
koszt3 = get_pcvar_num(pcvar_koszt3)
koszt4 = get_pcvar_num(pcvar_koszt4)
koszt5 = get_pcvar_num(pcvar_koszt5)
}
public client_connect(id)
{
Load_Odznaki(id)
set_task(0.8, "Life", id, _, _, "b");
}
public client_disconnect(id)
{
Save_Odznaki(id)
}
public plugin_end()
{
nvault_close(zapis)
}
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
Odznaki[attacker] += 1;
}
}
}
public Life(id)
{
new Players[32], Num, i, id;
get_players( Players, Num, "a" );
for( i = 0; i < Num; i++ )
{
id = Players[i];
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "^n^n^n^n^n^n[Monet: %d]", Odznaki[id]);
}
}
public kup(id)
{
new zrob1[128], zrob2[128], zrob3[128], zrob4[128], zrob5[128];
format(zrob1, charsmax(zrob1), "\yKup %d - %d \wmonet", od1, koszt1);
format(zrob2, charsmax(zrob2), "\yKup %d - %d \wmonet", od2, koszt2);
format(zrob3, charsmax(zrob3), "\yKup %d - %d \wmonet", od3, koszt3);
format(zrob4, charsmax(zrob4), "\yKup %d - %d \wmonet", od4, koszt4);
format(zrob5, charsmax(zrob5), "\yKup %d - %d \wmonet", od5, koszt5);
new menu = menu_create("\d[\wWybierz ilosc Exp'a\d]", "Menu_Handle");
menu_additem(menu, zrob1);
menu_additem(menu, zrob2);
menu_additem(menu, zrob3);
menu_additem(menu, zrob4);
menu_additem(menu, zrob5);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
public Menu_Handle(id, menu, item)
{
new exp = cod_get_user_(id);
switch(item)
{
case 0:
{
if(Odznaki[id] < koszt1)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt1
cod_set_user_(id, exp + od1)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od1);
}
}
case 1:
{
if(Odznaki[id] < koszt2)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt2
cod_set_user_(id, exp + od2)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od2);
}
}
case 2:
{
if(Odznaki[id] < koszt3)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt3
cod_set_user_(id, exp + od3)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od3);
}
}
case 3:
{
if(Odznaki[id] < koszt4)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt4
cod_set_user_(id, exp + od4)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od4);
}
}
case 4:
{
if(Odznaki[id] < koszt5)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt5
cod_set_user_(id, exp + od5)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od5);
}
}
}
}
public Load_Odznaki(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[512];
new authid[64];
get_user_name(id,authid,63);
replace_all(authid, 63, " ", "+");
format(vaultkey,63,"%s",authid);
nvault_get(zapis,vaultkey,vaultdata,511);
replace_all(vaultdata,256,"#"," ");
new jeden[100]
parse(vaultdata,jeden,99)
Odznaki[id] = str_to_num(jeden);
}
public Save_Odznaki(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[512];
new authid[64];
get_user_name(id,authid,63);
replace_all(authid, 63, " ", "+");
format(vaultkey,63,"%s",authid);
format(vaultdata,511,"%d",Odznaki[id]);
nvault_set(zapis,vaultkey,vaultdata)
}
public zabierz(id, level, cid)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){
return PLUGIN_HANDLED;
}
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);
new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
Odznaki[id]-=ile
new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Admin: %s zabral graczowi: %s [%d Monet]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public daj(id, level, cid)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){
return PLUGIN_HANDLED;
}
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);
new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
Odznaki[id]+=ile
new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Admin: %s podarowal graczowi: %s [%d Odznak]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklep:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r2 Odznaki");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r4 Odznaki");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r6 Odznak");
menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r7 Odznak");
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy Perk] \yKoszt: \r8 Odznak");
menu_additem(menu, "Exp \r[Menu Exp'a]");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
if(Odznaki[id] < 2)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odznaki[id]-=2
fm_set_user_health(id, hp + 20);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
if(Odznaki[id] < 4)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odznaki[id]-=4
fm_set_user_health(id, hp + 50);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
if(Odznaki[id] < 6)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odznaki[id]-=6
fm_set_user_health(id, hp + 100);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
if(Odznaki[id] < 7)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odznaki[id]-=7
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 RedBulla");
}
case 4:
{
if(Odznaki[id] < 8)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odznaki[id]-=8
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles losowy perk.");
}
case 5:
{
kup(id)
}
}
}
Edited by kolar, 03.09.2011 08:47.
#64
Posted 03.09.2011 17:12
Nie każdy ma standardowy hud cod'a.
#65
Posted 12.10.2011 09:56
Nie wiem czemu ale te cvary mi nie działają, mam standardowe wartości ;/
#66
Posted 14.10.2011 09:17
Można by dodać np Klasy premium za odznaki np. Kapitan 1 tydzień za 500odznak , Kapitan NaZawsze! 5000odznak
I cavry do tego żeby każdy mógł ustawiać koszty.
I cavry do tego żeby każdy mógł ustawiać koszty.
#67
Posted 06.02.2013 18:13
Spoko plugin a dodałbyś jakąś komendę np. /odznaki czy coś z opisem
Also tagged with one or more of these keywords: CoD Nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąStarted by wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users