Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rzutowanie w PAWN'ieTrywialne w C++, ale jak to zrobić w PAWN


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 12.05.2011 12:37

Witam, dziś chciałem Was pomęczyć troszeczkę na temat rzutowania w PAWN'ie, czy ktoś mógłby opisać lub dać linka do tego w jaki sposób zmienia się typy danych w PAWN'ie. Będę bardzo wdzięczny. Próbowałem czegoś szukać na ten temat na google ale bezowocnie.

Potrzebuje tego rzutowania do tej linijki:
new hpp = get_user_health(idattacker) + ((g_PlayerInfo[idattacker][SKILL5POS] * 0.02) * damage);
Wywala mi ona błąd: Tag mismatch
Domyślam się że chodzi tutaj o to ze ta część
((g_PlayerInfo[idattacker][SKILL5POS] * 0.02) * damage)
jest typu Float a powinna być Int, po za tym jak później ustawiam hp graczowi to wartość powinna być typu Int a będzie Float
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 12.05.2011 14:40

z tego co widzę to błąd wywala ci dlatego że wartość typu float chcesz przypisać do zmiennej całkowitej.
Spróbuj tak :
new Float:hpp = get_user_health(idattacker) + ((g_PlayerInfo[idattacker][SKILL5POS] * 0.02) * damage);
jeśli koniecznie chcesz int to użyj funkcji zaokrąglających np: floatround
  • +
  • -
  • 1

#3 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 12.05.2011 15:38

Dzięki za pomoc leci plusik.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych