Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy perk - i znów coś zepsułem...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.05.2011 20:20

Poprawi ktoś moje wypociny...?
Sma:
Załączony plik  codperk_tajemnicasamobojcy.sma   2,23 KB  19 Ilość pobrań
  codperk_tajemnicasamobojcy.amxx
Errory:
L 05/06/2011 - 16:35:09: [AMXX] [0] codperk_tajemnicasamobojcy.sma::Smierc (line 38)
L 05/06/2011 - 16:35:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_tajemnicasamobojcy.amxx")

Z góry dziękuje
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 08.05.2011 09:14

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Problemy
do
Scripting -> Pluginy


#3 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 09.05.2011 19:56


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_perk[33];

new const perk_name[] = "Tajemnica samobojcy";
new const perk_desc[] = "Po smierci wybuchasz, zadajac 55+int obrazen";

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Smierc", "ade");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Smierc()
{
new id = read_data(2);
if(ma_perk[id])
{
Eksploduj(id);
}
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 55.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



Testuj

#4 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.05.2011 14:52

Dalej...

L 05/12/2011 - 10:34:59: [AMXX] [0] codperk_tajemnicasamobojcy.sma::Smierc (line 39)
L 05/12/2011 - 10:34:59: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_tajemnicasamobojcy.amxx")
L 05/12/2011 - 10:34:59: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
  • +
  • -
  • 0

#5 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 12.05.2011 16:19

testuj
http://amxx.pl/kompi...me=kisiel96.sma

#6 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2011 16:50

Dalej...
L 05/13/2011 - 14:32:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_tajemnicasamobojcy.amxx")
L 05/13/2011 - 14:32:21: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 05/13/2011 - 14:32:21: [AMXX] [0] codperk_tajemnicasamobojcy.sma::Smierc (line 38)
  • +
  • -
  • 0

#7 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2011 22:33

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_perk[33];
new g_iMaxPlayers;
new const perk_name[] = "Tajemnica samobojcy";
new const perk_desc[] = "Po smierci wybuchasz, zadajac 55+int obrazen";

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Smierc", "ade");
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Smierc(){
new id = read_data(2);
if(1 <= id <= g_iMaxPlayers && ma_perk[id])
{
Eksploduj(id);
}
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 55.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych