/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_SCOUT) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public Function() { }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Qtm peyote cod mod
#1
Napisano 06.05.2011 11:44
#2
Napisano 06.05.2011 12:06
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Problemy
#3
Napisano 06.05.2011 17:31
new const wytrzymalosc = 0;Zamień na:
new const wytrzymalosc = xx; //gdzie "xx" to liczba którą podasz jako moc kamizelkiI skompiluj... Powinno działać.
Dam Ci sma i amxx skompilowanego już Snajpera. Ma 100 HP, 100 Armoru,20 Kondycji...
Amxx do Plugins
Sma do Scripting
Załączone pliki
Użytkownik T.I.G.E.R edytował ten post 06.05.2011 17:47
#4
Napisano 06.05.2011 17:43
kamizelke ustawiasz tak:
set_user_armor(i,300)
gdzie 300 ustawiasz swoj armor
#5
Napisano 06.05.2011 20:16
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Invalid function or declaration on line 18 Warning: Loose indentation on line 52 Warning: Symbol is never used: "plugin_init" on line 66 Warning: Symbol is never used: "set_user_armor" on line 66 1 Error. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Remol\Moje dokumenty\Pobieranie\codclass_snajper.amx (compile failed).
#6
Napisano 07.05.2011 11:53
Daj tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_logevent("armor",2,"1=Round_Start");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public armor()
{
set_user_armor(id,300)
}
#7
Napisano 07.05.2011 13:12
i jak coś tu chyba jest błąd i w scout też.
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);zadajesz chyba tylko 50% obrażeń.
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#8
Napisano 07.05.2011 18:06
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
armor(id);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
armor(id);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public armor(id)
cs_set_user_armor(id, 300, CS_ARMOR_VESTHELM)
funfel, tu chodzi o dodatkowe obrażenia, a nie zmianę aktualnych (na końcu jest przecież return HAM_IGNORED).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych