Chciałem zrobić sklep expa dla vipa na call of duty moda. Zrobiłem takie coś. Ale niestety nie działa wszyscy mogą kupować ale jak ktoś nie ma flagi B to mu wyskakuje ta informacja co ustawiłem.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <ColorChat> public plugin_init() { register_plugin("Sklep VIP", "1.1", "."); register_clcmd("say /vipexp", "SklepVip"); register_clcmd("say vipexp", "SklepVip"); } public SklepVip(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_PASSWORD)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") } new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep 'VIP'"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_HandlerVip"); menu_additem(menu, "100exp \y[1000$]");//1 menu_additem(menu, "200exp \y[2000$]");//2 menu_additem(menu, "300exp \y[3000$]");//3 menu_additem(menu, "400exp \y[4000$]");//4 menu_additem(menu, "500exp \y[5000$]");//5 menu_additem(menu, "600exp \y[6000$]");//6 menu_additem(menu, "1000exp \y[16000$]");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_HandlerVip(id, menu, item) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)) { ColorChat(id, GREEN, "Sklep jest tylko dla VIPa !", nazwa) } if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)) { ColorChat(id, GREEN, "To menu jest tylko dla VIP'a.") ColorChat(id, GREEN, "Jesli chcesz kupic VIP'a napisz pod numer GG: 18030697") } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-1000); cod_set_user_xp(id, exp+100) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales 100 EXP'a!"); } if(kasa < 1000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 2000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cod_set_user_xp(id, exp+200) cs_set_user_money(id, kasa-2000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales 200 EXP'a!"); } if(kasa < 2000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 3000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-3000); cod_set_user_xp(id, exp+300) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales 300 EXP'a!"); } if(kasa < 3000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 4000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-4000); cod_set_user_xp(id, exp+400) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales 400 EXP'a!"); } if(kasa < 4000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 5000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-5000); cod_set_user_xp(id, exp+500) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales 500 EXP'a!"); } if(kasa < 5000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 6000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-6000); cod_set_user_xp(id, exp+600) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales 600 EXP'a!"); } if(kasa < 6000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+1000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales 1000 EXP'a!"); } if(kasa < 16000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Proszę o pomoc.