Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 03.05.2011 11:58
Raz na jakiś czas zdarza się gracz, który z komandosa bierze każdego 1/1 z noza.
Co wiadomo jest normalne.
Kiedy chce ktoś go killnąć 1/1 nie działa i zamiast tego zabiera 20hp.
I to jest właśnie ten problem.
Próbowałem wgrywać od nowa, ale to nic nie dało .
Liczę na pomoc
#2
Napisano 03.05.2011 12:00
#3
Napisano 03.05.2011 12:00
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
To:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);Odpowiada za 1/1 z noża
Ale może 1/1 masz z PPM ( Prawy Przycisk Myszy ) a nie z LPM ( Lewy Przycisk Myszy ) !!!
Użytkownik emiona1 edytował ten post 03.05.2011 12:03
#4
Napisano 03.05.2011 12:10
Co do odwróconych przycisków to nie możliwe bo chyba 3/4 serwera nie ma odwróconych
Załączone pliki
#5
Napisano 03.05.2011 12:29
Sprawdź
Załączone pliki
Użytkownik emiona1 edytował ten post 03.05.2011 12:30
#6
Napisano 03.05.2011 13:02
Na starcie serwera dzialal dobrze zepsuł sie po 1 miesiącu
#7
Napisano 03.05.2011 16:21
Edit:
Nie będę czekał na odp. A więc jestem pewny że na twoim serwerze są bardzo duże lvl, a co za tym idzie wytrzymałość. Ludzie mają tyle wytrzymałości że PPM zabiera nie 65 a 20 lub mniej co za tym idzie natychmiastowe zabicie nie działa. Dla czego??? Powodem tego jest warunek damage > 20.0.
Użytkownik Grandi edytował ten post 03.05.2011 16:26
I'm Back
#8
Napisano 03.05.2011 16:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 999999999999999.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#9
Napisano 03.05.2011 17:03
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Będziesz mieć 1/1 z noża tylko z PPM.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Perki do wykonania - Odpłatnie.Szukam kogoś Napisany przez NAVIK, 27.11.2024 cod nowy, perki, |
|
||||
CoD Nowy
pytanie dot. awanse klas cod mod by O'ZoneNapisany przez Maciuś20, 13.11.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Dodanie szybkości do sklepu codmodNapisany przez SliszV, 14.10.2024 cod nowy i 1 więcej |
|
||||
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych