Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Komandos i 1/1 z noza

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukas11_1

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2011 11:58

Mam mały problem z komandosem.
Raz na jakiś czas zdarza się gracz, który z komandosa bierze każdego 1/1 z noza.
Co wiadomo jest normalne.
Kiedy chce ktoś go killnąć 1/1 nie działa i zamiast tego zabiera 20hp.
I to jest właśnie ten problem.
Próbowałem wgrywać od nowa, ale to nic nie dało :/.
Liczę na pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 03.05.2011 12:00

.smaa?
  • +
  • -
  • 0

#3 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 03.05.2011 12:00

Masz sma :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

To:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Odpowiada za 1/1 z noża :D


Ale może 1/1 masz z PPM ( Prawy Przycisk Myszy ) a nie z LPM ( Lewy Przycisk Myszy ) !!!

Użytkownik emiona1 edytował ten post 03.05.2011 12:03


#4 Lukas11_1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2011 12:10

Oj, sory za *.sma ale źle temat wpisałem cofnęło mnie i zapomniałem od nowa wstawić.
Co do odwróconych przycisków to nie możliwe bo chyba 3/4 serwera nie ma odwróconych :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 03.05.2011 12:29

Powinno działać ...
Sprawdź ;)

Załączone pliki


Użytkownik emiona1 edytował ten post 03.05.2011 12:30


#6 Lukas11_1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2011 13:02

Nie działa dalej.....Ciągle zabiera albo 19 albo 20 hp.
Na starcie serwera dzialal dobrze zepsuł sie po 1 miesiącu :/
  • +
  • -
  • 0

#7 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 03.05.2011 16:21

Jaki jest max lvl na twoim serwerze i czy szybki exp?

Edit:
Nie będę czekał na odp. A więc jestem pewny że na twoim serwerze są bardzo duże lvl, a co za tym idzie wytrzymałość. Ludzie mają tyle wytrzymałości że PPM zabiera nie 65 a 20 lub mniej co za tym idzie natychmiastowe zabicie nie działa. Dla czego??? Powodem tego jest warunek damage > 20.0. :P

Użytkownik Grandi edytował ten post 03.05.2011 16:26

  • +
  • -
  • 0

I'm Back


#8 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 03.05.2011 16:44

Jego sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 999999999999999.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


#9 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.05.2011 17:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Będziesz mieć 1/1 z noża tylko z PPM.
  • +
  • -
  • 3





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych