Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

5 sekund przed końcem rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2011 15:12

Witam,

przeczytałem temat -> Pobieranie czasu rundy ( RoundTime ) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i nie rozumiem tylko jednego. Jak zrobić, aby było 5 sekund przed końcem rundy?
Użyć zamiast w set_task'u 1.0 na 5.0?

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 488
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.05.2011 16:19

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pytania


#3 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 02.05.2011 17:44

nie
ponieważ to będzie na początku rundy
Od początku rundy 5sek i dana funkcja sie wykona

#4 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2011 17:44

Ale jeszcze jest ten event ->
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b");public eventRoundTime(id){}


#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2011 14:23

Może tak


register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "bc");

public eventRoundTime(){
new iTimer = read_data(1);
new iRoundTime = get_cvar_num("mp_roundtime");

if (iTimer == ((iRoundTime * 60) - 5)){
client_print(0, 3, "Pozostalo 5 sekund do konca rundy!");
}
}


EDIT: No teraz powinno działać

Użytkownik diablix edytował ten post 04.05.2011 14:05

  • +
  • -
  • 0

#6 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 13.06.2012 18:12

otwarte na prośbę
  • +
  • -
  • 0

#7 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.06.2012 18:14

Dziękuję.
Niestety nie działa to co dał diablix. Jakieś porady?

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.06.2012 22:45

Spróbuj użyć natywu get_seconds_left ConnorMcLeoda, który po wywołaniu get_remaining_seconds() zwraca liczbę sekund do końca mapy.
Pozostały czas aktualizowany jest np. po podłożeniu bomby. Używam tego natywu z powodzeniem i problemów jeszcze nie zaobserwowałem.

Załączony plik  secondsleft.inc   152 bajtów  30 Ilość pobrań

Załączony plik  get_seconds_left.sma   1,95 KB  36 Ilość pobrań
  get_seconds_left.amxx




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych