Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zapisz i wczytaj dane

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 csfraghunt COD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 28.04.2011 14:38

Witam jak jest zmiana mapy to musze zawsze od nowa rozdawac staty. Mam też wprowadzony system monet ale nie przechadza one do next mapy a chciałbym żeby przechodziły.
public ZapiszDane(id)
{
	if(!klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], monety[id]);
	
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
	
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
			case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
			case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		}
	
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
	nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
	
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
	
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
			case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
			case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		}
	
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
	
	
	if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
	{
		format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
		nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
	}
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	
	new danegracza[7][32];
	
	parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], danegracza[6], 31);
	
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
	monety[id] = str_to_num(danegracza[6]);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-monety[id];
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych