Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z nowym itemem z GasNades

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 23.04.2011 18:46

Cześć mam problem, do tej pory korzystałem z forum robiąc dokładnie to co jest w opisach lecz teraz nie mogę sobie poradzić.
Chce stworzyć item, który daje smokegrenade, na serwerze brak jest klas z smokiem oraz zainstalowany plugin:
GasNades
Zasada jest prosta, klasa otrzymuje poprostu item smoke. dzięki zainstalowanemu pluginowi nic wiecej nie wymaga modyfikacji.

To jest początek gdzie item został dodany:

new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", 
	"Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6 
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
	"Gaz Bojowy"//29
	
	
};

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", 
	"Cicho biegasz", 
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", 
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
	"Otrzymujesz granat z morderczym wirusem"
	
	
};

Tutaj jest akcja jaką item wykonuje:

odnajdujemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
dodajemy za
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
	{
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}

czy to nie powinno działać? :) bardzo proszę o odpowiedź.

Próbowałem dopisać w switch(przedmiot) taka komendę:
case 29:
		{
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}

ale to się odbiło czkawką dla serwera :>

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 23.04.2011 18:50

  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 24.04.2011 07:35

w public Odrodzenie(id) tam go dodajesz :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 24.04.2011 23:33

dziękuje, +
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych