Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zarzadzanie menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 23.04.2011 17:02

Witam, chodzi mi ostatnio po głowie pewien pomysł, ale nie wiem czy jest to wykonalne a jeśli tak to w jaki sposób. Chodzi o to że mam kilka osobnych pluginów przykładowo niech nazywają się: "exp.amxx" "class.amxx" "plugin.amxx". W każdym z tych pluginów są jakieś menu wyświetlane za pomocą komend: "exp_menu" "class_menu" "plugin_menu". Czy istnieje możliwość stworzenia jeszcze jednego pluginu o nazwie "menu.amxx" który będzie wyświetlał za pomocą komendy "all_menu" menu w którym pod "1." będzie można wyświetlić "exp_menu" pod "2." "class_menu" itd. W jaki sposób by musiało się to wyświetlanie odbywać czy tak samo jak jest wyświetlane w "exp.amxx" "class.amxx" i "plugin.amxx" czyli komenda wywołuje funkcje która tworzy nam menu i wyświetla czy też przez wpisanie komendy wyświetlającej to menu w konsoli gracza.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.04.2011 17:07

Na logikę można by to zrobić na komendy, czyli po wpisaniu jakiejś komendy otwierało by Ci się konkretne menu. A później w tym jednym pluginie co ma to łączyć robisz menu z tymi komendami.

Użytkownik sebul edytował ten post 23.04.2011 17:27

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 23.04.2011 17:19

zazwyczaj mena są wywoływane przez komendę :)
hm coś takiego możesz robić


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu wyboru"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Frajer z Wikipedii"

new menu_on

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","menu")
menu_on = register_cvar("menu_on","1")
register_logevent("pokaz_info",2,"1=Round_Start")

}
public mymenu(id){
new MyMenu=menu_create("Wybierz komende","cbMyMenu");
new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu");

menu_additem(MyMenu,"Ruletka","",0,MyMenuFun);//item=0
menu_additem(MyMenu,"Osikaj trupa","",0,MyMenuFun);//item=1


menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say /ruletka");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say piss");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mcbMyMenu(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public pokaz_info(id)
ColorChat(0,GREEN,("Tekst");

lecz to musi być na komendę (to menu) tak jak napisał sebul wyżej
  • +
  • -
  • 1

#4 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 23.04.2011 17:36

Ok dzięki za pomoc panowie, a takie jeszcze pytanie trochę nie związane z menu da się wywołać public funkcje1 ktora jest w plik1.amxx z pliku2.amxx??
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#5 ManiaQ

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:291
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 23.04.2011 17:44

Z tego co wiem to raczej nie - jednak nie jestem pewien.
  • +
  • -
  • 0

Najnowszy CS:GO MOD: 193.33.177.54:27130 

Chcesz rozpocząć współpracę? Pisz na PW.

 

 

 


#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.04.2011 19:15

Natywami się da ;]
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.04.2011 19:22

Oczywiście że się da. Natywy od tego są.[KLIK]
  • +
  • -
  • 1

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 17:27

da się użyj forwardow :D
Forwardy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
4 post micza :)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych