Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pkt dodają po 1 a nie po 2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 22.04.2011 05:34

Witam co zrobić żeby 1 pkt siły dawał +1 do życia a nie że 1 pkt daje +2 do życia ?? I nie tylko z siłą jak coś takiego zrobić z inteligencją, zwinnością zręczonścią reputa czeka.
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 22.04.2011 06:38

case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}

to samo robisz z inteligencją :D

if (player_strength[id]<100){ -----> to odpowiada za ilość punktów siły max
player_point[id]-=1 -------> ile punktów ma dodać za każde kliknięcie np w siłe
player_strength[id]+=1 ---------> ile życia ma dawać 1 punkt :P

Użytkownik glut1997 edytował ten post 22.04.2011 06:41

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Kavi76

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 22.04.2011 06:49

nie o to mi chodziło bo standardowo jest że 1 pkt siły daje 2 życia ja chce żeby 1 pk siły dawał 1 życia i to samo z inteligencją, zręcznością, zwinnością.

Dodano 22 kwiecień 2011 - 07:55:
player_strength[id]+=1 ---------> ile życia ma dawać 1 punkt

na pewno nie odpowiada za to ile życia dodaje jedne pkt bo jest ustawione standardowo na 1 a dodaję życia o 2
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 22.04.2011 07:24

Co do siły
1 sily daje 1 hp - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Reszty na razie nie mam czasu sprawdzać.
  • +
  • -
  • 1

#5 Kavi76

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 22.04.2011 07:33

Dzięki OnYk3 za siłe ale czekam jeszcze na zwinność,zręczność,inteligencje
  • +
  • -
  • 0

#6 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 22.04.2011 08:53

zwinnosc to ten kod

public set_speedchange(id)

i w klasie masz

if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

to 1.3 odpowiada za mnozenie jesli chcesz 1pkt 1 predkosci wpisz 1.0

#7 Kavi76

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 22.04.2011 08:54

a jak ze zwinnością?? :P
  • +
  • -
  • 0

#8 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 22.04.2011 09:39

Zwinność podała Ci jagódka powyżej, ale ze zręcznością będzie trochę gorzej.. Bo jak widziałem kod przelicznika na zręczność, to.. <facepalm>

Tutaj temat od sebulka, gdzie owy kod się znajduję :
[Fix] Zła redukcja obrażeń po zwiększeniu lvl - AMXX.pl: Support AMX Mod X

A dokłądnie chodzi o to :

player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)


Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych