Pod:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
Dodaj:
#define ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK 896
Pod:
new rozbrajajacy;
Dodaj:
new gmsgHideWeapon;
Do public plugin_init
gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon");
Do public client_connect(id) dodaj:
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK);
Do public client_disconnect(id) dodaj:
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK);
Pod stock set_user_clip(id, ammo) dodaj:
public draw_crosshair(id)
{
set_task(5.0, "hide_crosshair", id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)
write_byte(1<<6)
message_end()
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hide_crosshair(id)
{
id-=ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)
write_byte(0)
message_end()
}
Do public Damage(id) dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == Numer_Itemu && random(5) == 1) // random(5) == 1) znaczy 1/5 szans, mozemy dowolnie zmienic.
draw_crosshair(id);
To by było na tyle, atakowanemu celownik będzie znikał na 5 sekund.
Ciekawostka
Jeżeli chcemy aby celownik znikał na np. 10 sekund to edytujemy
set_task(5.0, "hide_crosshair",w public hidecrosshair(id) set_task(5.0, zmieniamy na set_task(10.0,
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 26.04.2011 16:43