Sformatowałem najładniej jak umiałem przy braku dostępu do pisania w htmlu. Chyba da rade przeczytać
Opis:
Możesz układać zadania i nagradzać graczy za ich wykonywanie. Aktualnie tylko 2 typy zadań: 'zabij' i 'przetrwaj'. Można dawać nagrody za używanie różnych broni, niezwykłe fragi (np. headshot granatem), graczy potrafiących unikających śmierci czy cokolwiek tam chcesz.
Można łączyć zadania w tzw. Multi-Task`i
Standardowo zadanie składa się z 1 polecenia, ale jeśli zmienisz stałą MAXEXT (czytaj niżej) z wartości 0 na 1,2,3 ....możesz łączyć dokładnie tyle poleceń ile zdefiniujesz.
Uwaga: raz wypełnione zadanie staje się nieaktywne i żaden inny gracz nie dostanie już za nie nagrody, aż do rozpoczęcia rozgrywki na nowej mapie.
Podziękowania:
-Texnux za sugestie
- Slim-T za tłumaczenie [sv]
Nowa cecha:
Gdy gracz wykona zadanie, nagroda za wykonanie następnego będzie większa od standardowej zgodnie z wzorem:
n - liczba wykonanych już zadań
NASTĘPNA_NAGRODA = STANDARDOWA_NAGRODAD + n*STANDARDOWA_NAGRODA*0.25
czyli nagroda za piąte z rzędu zadanie będzie 2-krotnie zwiększona.
Dodawanie zadań:
Stwórz plik .cfg z listą definicji zadań. Użyj komendy: add_task (czytaj niżej), tasks.cfg is domyślny dołączony razem z pluginem (ale nie wymagany do prawidłowego działania!). Możesz użyć innych pluginów (np. http://forums.allied...ad.php?p=379510) żeby dodawać różne zadania na różnych rodzajach map.
Instalacja:
* tasks.amxx - folder addons/amxmodx/plugins/
* wpis 'tasks.amxx' dodaj do pliku addons/amxmodx/pluginss/plugins.ini
* tasks.txt do addons/amxmodx/data/lang/
* jeśli chcesz dźwięki to wrzuć do: sound/tasks/ folder
* plik tasks.cfg do amdmodx/configs/tasks.cfg, nie jest niezbędny - zadania możesz definiować w dowolnym configu wykonywanym po załadowaniu mapy
Moduły
*
*
*
*
Komendy/Cvary
* amx_taskaward 0|1|2 //wybierz nagrodę
o 0 - standard (kasa na de_, cs_ i as_; alternatywna na pozostałych)
o 1 - kasa
o 2 - alternatywna
* amx_altaward
o 0 - losowo
o 1 - apteczka
o 2 - zwiększa maksymalną ilość HP
o 3 - szansa na Berserker Mode
+ zwiększona szybkość
+ extra hp
+ extra obrażenia od noża
+ jeśli atakujący jest blisko (< 2m) dostaje kopniaka
* amx_taskmedkithp NUM
o jedna apteczka przywraca NUM hp
* add_task args...
o dodawanie zadań, opis argumentów w następnym punkcie
* add_extend2task args...
o dodaje nowe polecenie do ostatnio dodanego zadania, akceptuje tyle poleceń ile przypisaliśmy stałej MAXEXT
Używanie:
add_task Award What How_many_times [Weapon] [With_hs]
add_extend2task What How_many_times [Weapon] [With_hs]
Award - AWARD$ or AWARD/100 medkits, max HP or szansy na Berserker Mode
What - KILL ('zabij') or SURVIVE ('przetrwaj')
How_many_times - ile razy/rund
Weapon* (opcjonalnie) - z jakiej broni:
Dowolna broń z CSa. Zobaczcie to:
http://www.amxmodx.o... ... const_cswp
wpisywać należy bez prefiksu CSW_, nic nie da wpisanie flashbang, kevlar, c4...nikt nie zginie od tych broni. Jeśli nie ma znaczenia z jakiej broni wpisz:
jako czwarty argumentdm
With_hs* (opcjonalne) - jeśli podasz 1 ofiara musi zginąć od strzału w głowę
* tylko przy zadaniach 'zabij'
---------------------------------------
Przykłady pojedynczych zadań:
Zadanie: zabij dwóch wrogów z usp za 300$ lub 3 jednostki nagrody alternatywnej
Zadanie: przetrwaj 3 rundy za 500$ lub 5 jednostek nagrody alternatywnejadd_task 300 kill 2 usp 0
add_task 500 survive 3
Zadanie: zabij 7 wrogów z kałasznika z headshotem za 1000$ lub 10 jednostek nagrody alternatywnej
add_task 1000 kill 7 ak47 1
Zadanie Multi-task: (aby te przykłady działały zmień MAXEXT na wartość 1)
Kolejność wykonywania nie ma znaczenia.
Zadanie: przetrwaj 5 rund i zabij 6 wrogów za 800$ lub 8 jednostek nagrody alternatywnej
Zadanie: zabij 3 wrogów z usp z headshotem i zabij 6 wrogow z m4a1 za 1000$ lub 10 jednostek nagrody alternatywnejadd_task 800 survive 5
add_extend2task kill 6
Zadanie: przetrwaj 5 rund za 800$ lub 8 jednostek nagrody alternatywnejadd_task 1000 kill 3 usp 1
add_extend2task kill 6 m4a1
(użycie komend w złej kolejności)
add_extend2task kill 6
add_task 800 survive 5
!Ważne:
Obie komendy dostępne są tylko na chwilę po załadowaniu mapy, bo zmiana zasad w czasie gry nie jest fajna.
Komendy klienta (gracza)
* tasks - wyświetla listę zadań
* medichelp - pokazuję krótki kurs używania apteczek
* medic - używa apteczek
Prezentacja
tasks.sma
... #define MAXEXT 2 ...
tasks.cfg
add_task 500 kill 3 dm 1 add_task 400 kill 2 mac10 1 add_extend2task kill 2 tmp add_task 400 kill 3 MP5NAVY 1 add_extend2task kill 4 m4a1 add_extend2task kill 4 famas 1 add_task 300 kill 2 scout add_task 800 survive 5 add_extend2task kill 6
Efekt na screen`ie:
http://forums.allied...66&d=1215376288
Dźwięki
Są opcjonalnie: nie chcesz któregoś/żadnego - nie wrzucaj na serwa. Nie powoduje to żadnych problemów z pluginem.
Dostępne języki
* EN
* PL
* SV
Stałe
* ( 14 ) #define MAXPLAYERS 32 o if your server have less change it and recompile * ( 16 ) #define MAXTASKC 70 o max count of tasks, the same effect as MAXPLAYERS - less memory using * ( 17 ) #define MAXEXT 0 o define how much extension are accept * ( 19 ) #define messInterval 80.0 o interval info messages (in seconds)