Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na sylwestra xD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 17.12.2008 18:08

ma pomysł na pluga xD a mianowicie:
dokładnie o godz. 24:59 w sylwestra (31 grudzien) bedzie w hudzie odliczać sekundy do nowego roku
czyli 60 59 58 57... a jak skączy to w hudzie bedzie napisane SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!
Dało by się napisać taki plugin ??? :?: of course za pomógł xD
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 17.12.2008 18:24

dokładnie o godz. 24:59 w sylwestra (31 grudzien) bedzie w hudzie odliczać sekundy do nowego roku

Czsem nie o 23:59 ?
  • +
  • -
  • 0

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 17.12.2008 19:15

hehe racje ;) sry :] to co napisze kto taki pluginek ??
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 17.12.2008 19:16

Mogę spróbować ale nie obiecuje że mi wyjdzie
  • +
  • -
  • 0

#5 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 17.12.2008 19:32

po co? xD o tej godzinie kazdy bedzie na imprezie xD chyba ze ty robisz impreze przed kompem :P pomysl spoko.
  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.12.2008 19:45

Nie chce nikomu ubliżać, ale tylko lamusy wtedy siedzą przed kompem :D
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.12.2008 19:58

Hop :D

To nie plugin na sylwka, tylko odliczanie do konkretnej daty i godziny.

Wymaga jeszcze kilku poprawek:
- nie obsługuje wydarzenia o liczbie minut = 2, tzn kiedy ustawimy początek odliczania jakąś godzinę minut 1
- przypilnować końca rundy i mapy, by nie wlazło na event

Załatwi się ładniejszy napisy,dźwięki i jakieś fajerwerki.

Za godzinę sprawdzę czy działa dla 0, wydaje mi się, że z tej samej przyczyny co 1 nie będzie działać.
(obecna wersja potrzebuje minuty na 'rozruch' i nie zdąży zareagować na zmianę godziny, popracuję nad tym)

Zerknijcie do źródła tam jest info.
  • +
  • -
  • 0

#8 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 17.12.2008 20:15

po co? xD o tej godzinie kazdy bedzie na imprezie xD chyba ze ty robisz impreze przed kompem :P pomysl spoko.


taki mam plan plugin na muze w tle mam fajerwerki też ^^


Hop

To nie plugin na sylwka, tylko odliczanie do konkretnej daty i godziny.

Wymaga jeszcze kilku poprawek:
- nie obsługuje wydarzenia o liczbie minut = 2, tzn kiedy ustawimy początek odliczania jakąś godzinę minut 1
- przypilnować końca rundy i mapy, by nie wlazło na event

Załatwi się ładniejszy napisy,dźwięki i jakieś fajerwerki.

Za godzinę sprawdzę czy działa dla 0, wydaje mi się, że z tej samej przyczyny co 1 nie będzie działać.
(obecna wersja potrzebuje minuty na 'rozruch' i nie zdąży zareagować na zmianę godziny, popracuję nad tym)

Zerknijcie do źródła tam jest info.


czyli jak działą bo sie pogubiłem :P
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2008 20:17

R3X, skoro cos ci nie dziala z time() to mozesz uzyc troche mniej optymalnej, ale moim zdaniem bardziej pewnej motody:
new time[3]
get_time("%H",time,2)
new godz = str_to_num(time)
get_time("%M",time,2)
new min = str_to_num(time)
get_time("%S",time,2)
new sec = str_to_num(time)

Po prostu jestem pewny wynikow z powodu, ze tej funkcji bodaj uzywa thetime :P

No chyba ze masz problem z przechwyceniem mementu uruchomienia odliczania :P
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.12.2008 20:18

Będzie final to bedzie dobry opis:P
new g_event[5]={
	2008, 	//rok
	12,	//miesiac
	17,	//dzien
	20,	//godzina
	1	//minuty
}
Tu ustawiasz kiedy zacząć minutowe odliczanie. Czyli 1minutę przez wydarzeniem.
Ta wersja nie obsługuje dat, gdzie
1	//minuty
i raczej też nie dla
0	//minuty
Pozostałe działają poprawnie. Postaram się to poprawić.

Edit.
Time działa ok, tylko chcąc oszczędzić zasoby zrobiłem tak, że plugin sam się wyłącza jeśli nie jest potrzebny. Będę musiał pododawać warunki dla minut 59 i looz.


Edit.
Muszę wyjść na chwilę, Miczu chodzi mniej więcej o coś takiego:
checkHour()
{
	time(hour,minute,second);
	if(hour==g_event[3] || (minute==59 && hour-1==g_event[3]))
	{
		gotoMinute();
	}
	else
		pause("ad");
}

  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2008 20:24

To jesli mowa o optymalnym zlapaniu mementu:
- sprawdzic czas do konca rundy jesli > niz czas do eventa to mozna zapalzowac
- jesli jest przed zmiana mapy, to liczymy mniej wiecej ile czasu do tego jest i robimy taska z czas - 10s (lepiej by bylo dokladnie :F) i robimy sprawdzenie co 1s czy czas zaczac odliczanie :)
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.12.2008 22:49

Ok, co dziś zdążyłem to obsługa wszystkich godzin i minut doby.
Jednocyfrowe wartości bez początkowego zera.

Do zrobienia jest jeszcze trochę:
1. poprawna obsługa (identycznie jak to było z godzinami) przełomu dnia, miesiąca, roku
2. kwestia końca mapy i rundy

Rozwiązanie problemu z godzinami wykorzystam do pkt1, więc potrzebny mi jedynie czas.

Wrzucam już, bo każdy może zostać beta-testerem :)

//załącznik usuwam, ukazała się nowsza wersja kilka postów dalej
  • +
  • -
  • 0

#13 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.12.2008 19:11

Odświeżam na prośbę R3X`a ;-)

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.12.2008 19:20

Myślę, że udało mi się z datą.

Zamiast w kodzie event ustawiamy w pliku tekstowym event.txt. Tworzymy go w katalogu moda (np. cstrike lub cstrike_polish). Ewentualny brak pliku zostanie zasygnalizowany w logu - w przypadku odnalezienia pliku dostaniemy potwierdzenie daty. Konstrukcja pliku:
2008
12
19
20
15
Każda liczba w nowej linijce, kolejno: rok,miesiąc,dzień,godzina,minuta. Przypominam, że to data rozpoczęcia odliczania, czyli minuta przed planowanym zdarzeniem.

Aktualnie znany błąd to taki, że jeśli ruszymy serwa minutę przed wyznaczoną datą odliczanie nie zacznie się. Dlatego postaram się o przedłużenie mapy i ew. rundy by temu zapobiec w następnej publikacji. Proszę o pomysły/zauważone błędy itd.

W punkcie 0 (po odliczaniu) wykonuje polecenie:
server_cmd("exec eventtimer.cfg");
więc tworzymy i wrzucamy do niego komendy przeznaczone na event, np. odpauzowanie jakiś pluginów, napisy itd.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#15 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 19.12.2008 20:15

ooo pogubiłem sie xD za dużo tego xD. To juz finalna wersja :?:
  • +
  • -
  • 0

#16 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.12.2008 20:21

Już prawie, dodam tylko zabezpieczenia chroniące przez zmianą mapy, jeśli jest już blisko do zdarzenia. Śmiało możesz wypróbować - teraz obsługuje każdą datę, bez żadnych ograniczeń poprzedniej wersji. Dodałem config na event i to, że informację o dacie umieszczamy w osobnym pliku, a nie bezpośrednio w kodzie. To tyle.
  • +
  • -
  • 0

#17 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 20.12.2008 12:43

o przetestowałem :] działą tylko napisy se zmieniłem :D super thx ;-)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych