Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie zmienia mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 karolo_k

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:328
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.04.2011 14:06

Witam chciałem sobie zainstalować ten plugin:
Inteligent Map Change - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Edytowałem sma i wrzuciłem to do kompilatora:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Inteligent Map Change"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "SAMURAI"


new const g_maps[][] =
{
	
	"aim_map_usp",
	"aim_map"
}

new pplayers;



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	
	pplayers = register_cvar("imc_maxplayers","8");
}


public event_new_round()
{
	new players = get_playersnum(1);
	new tleft = get_timeleft();
	
	if(tleft <= 40 && players <= get_pcvar_num(pplayers) )
	{
		new mapname[32], str[32];
		get_mapname(mapname,31);
		
		formatex(str,31,"%s",g_maps[random(sizeof g_maps)]);
		
		if(!is_map_valid(str) )
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		
		if(equali(mapname,str) )
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		samurai_map("%s",str);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
		

/* samurai_map 
ex: samurai_map("de_dust")      */
stock samurai_map(const mapname[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
	if(strlen(mapname) != 0) {
		server_cmd("changelevel %s",mapname);
	}
	
}
		
		
Dostałem komunikat że wszystko jest ok. Wgrałem plugin na serwer, dodalem wpis do plugins.ini, dodalem cavy do amxx.cfg, zmieniłem mape i po wejsciu na serwer mapa sie nie zmieniła
  • +
  • -
  • 0

#2 Snajper010

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2011 07:41

Może poprostu plugin jest niekompletny? Że w kompilatorze jest wszystko ok to nie znaczy że bedzie śmigało na servie ; )
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych