[Serwer] [nick gracza] prowadzi w grze z [numer] fragami i [numer] zgonami [mapa]
na
[Serwer] : Najlepszym graczem rundy był nick gracza
[Serwer] : Ukatrupił *numer* osób z czego strzelił *numer* HS'ow
[Serwer] : Po więcej statystyk napisz /top15 , /me , /hp , /rank
*wszystko co jest pogrubione niech będzie na kolor zielony
i by jakoś zrobić to tak ze jak ktoś zabije 1 osobę by nie pisało "ukatrupił 1 osób" bo to źle brzmi
oraz jeśli będzie więcej niż 1 gracz z takimi samymi statami to niech pokazuje "nick gracz1,nick gracza2"
to co wiem bo się natknelem na to na google dam wam kolory COLORCHAT może pomoże

^x01 - normal ^x03 - team ^x04 - zielony
za przeróbkę będę bardzo wdzięczny sam nie jestem w stanie tego przerobić, gubię się.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <colorchat> #define PLUGIN "bestscore" #define VERSION "0.4" #define AUTHOR "Sebul" new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin"); register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in"); cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5"); cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5"); g_MaxPlayers = get_maxplayers(); get_mapname(MapName, 31); } public round_begin() RoundNumber = 0; public pokaz_staty() { RoundNumber++; new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round); if(RoundNumber > ile_rund) { RoundNumber = ile_rund; new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony; new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi); new index, name[32], kills, death; for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue; zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik; zgony = cs_get_user_deaths(i); bilans = zabojstwa-zgony; if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) { fragi = bilans; index = i; } } if(is_user_connected(index)) { get_user_name(index, name, 31); kills = get_user_frags(index); death = cs_get_user_deaths(index); ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[Serwer]^x04 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami ^x04[%s]", name, kills, death, MapName); } else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[Serwer]^x01 Brak prowadzacego w grze ^x04[%s]", MapName); } }
Użytkownik lioko edytował ten post 11.04.2011 00:43