Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Airstrike borbadierAirstrike


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 totoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:christophe
  • Lokalizacja:france
Offline

Napisano 09.04.2011 18:03

Můžete dát větu, když se hráči by se psát několikrát a vzduchu, prosím "Vous n'avez le droit qu'a un seul bombardement par round"
Rozšířit věty reklam náletu

děkuji

#include <amxmodx> 
#include <engine> 
#include <fakemeta> 
#include <hamsandwich> 
 
#define PLUGIN "KillStreak" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "cypis" 
 
new sprite_blast; 
new PobraneOrigin[3]; 
new g_bomby[15] 
new g_use 
 
public plugin_init() { 
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
         
        register_forward(FM_Touch, "fw_Touch"); 
        register_logevent("RundStart", 2, "1=Round_Start");  
         
        register_clcmd("say /air", "CreateNalot") 
} 
 
public plugin_precache() 
{ 
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr") 
        precache_model("models/p_hegrenade.mdl"); 
        precache_model("models/Mig29.mdl"); 
        precache_sound("mw/jet_fly1.wav"); 
} 
 
public RundStart() 
{ 
        client_print(0, print_chat, "You have the right to a Airstrikes"); 
        g_use = 1 
} 
 
public fw_Touch(ent, id) 
{ 
        if (!pev_valid(ent))  
                return FMRES_IGNORED 
         
        new EntClassName[32] 
        entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, EntClassName, charsmax(EntClassName)) 
 
        if(equal(EntClassName, "Bomb")) 
        { 
                bombs_explode(ent, 100, 150) 
                remove_entity(ent) 
                return FMRES_IGNORED 
        } 
        return FMRES_IGNORED 
}   
 
public CreateNalot(id) 
{ 
        if(!g_use) 
                return; 
        CreatePlane(id) 
        set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, "", 0, "a", 3) 
        set_task(6.0, "remove_ent") 
        g_use--; 
} 
 
public remove_ent() 
        remove_entity_name("Samolot");   
 
public CreatePlane(id){ 
        new Float:Origin[3], Float: Velocity[3]; 
 
        get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3); 
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); 
        Origin[2] = Origin[2] + 250; 
         
        new Float: vAngle[3]; 
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); 
         
        vAngle[0] *= -1.0; 
         
        new g_samolot = create_entity("info_target"); 
        entity_set_string(g_samolot, EV_SZ_classname, "Samolot"); 
        entity_set_int(g_samolot, EV_INT_solid, 2); 
        entity_set_int(g_samolot, EV_INT_movetype, 8); 
        entity_set_edict(g_samolot, EV_ENT_owner, id);  
        entity_set_model(g_samolot, "models/Mig29.mdl"); 
        entity_set_origin(g_samolot, Origin); 
        entity_set_vector(g_samolot, EV_VEC_angles, vAngle);   
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); 
        Velocity[2] = Origin[2]; 
        entity_set_vector(g_samolot, EV_VEC_velocity ,Velocity);  
         
        emit_sound(g_samolot, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
}  
 
public CreateBombs(taskid) 
{        
        new id = (taskid-997) 
 
        new radlocation[3];  
        new randomx;  
        new randomy;  
 
        PobraneOrigin[2] += 50;  
         
        for(new i=0; i<15; i++)  
        { 
                randomx = random_num(-150,150);  
                randomy = random_num(-150,150);  
                 
                radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*randomx;  
                radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*randomy;  
                radlocation[2] = PobraneOrigin[2];  
 
                new Float:LocVec[3];  
                IVecFVec(radlocation, LocVec);  
                 
                g_bomby[i] = create_entity("info_target"); 
                entity_set_string(g_bomby[i], EV_SZ_classname, "Bomb"); 
                entity_set_int(g_bomby[i], EV_INT_solid, 2); 
                entity_set_int(g_bomby[i], EV_INT_movetype, 10); 
                entity_set_edict(g_bomby[i], EV_ENT_owner, id);  
                entity_set_model(g_bomby[i], "models/p_hegrenade.mdl"); 
                entity_set_origin(g_bomby[i], LocVec); 
        } 
} 
 
bombs_explode(ent, damage, radius) 
{ 
        if (!pev_valid(ent))  
                return; 
         
        new attacker = pev(ent, pev_owner) 
         
        new Float:entOrigin[3], Float:fDistance, Float:fDamage, Float:nade_damage, Float:nade_radius, Float:vOrigin[3] 
        nade_damage = float(damage) 
        nade_radius = float(radius) 
        pev(ent, pev_origin, entOrigin) 
        entOrigin[2] += 1.0 
         
        new victim = -1 
        while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, nade_radius)) != 0) 
        { 
                if (attacker==victim || !pev_valid(victim)) continue; 
                 
                pev(victim, pev_origin, vOrigin) 
                fDistance = get_distance_f(vOrigin, entOrigin) 
                fDamage = nade_damage - floatmul(nade_damage, floatdiv(fDistance, nade_radius)) 
                fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0) 
                if(fDamage>0.0) 
                { 
                        if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(victim))  
                        { 
                                if(pev(victim, pev_health)) 
                                        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET) 
                        } 
                } 
        } 
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); 
        write_byte(TE_EXPLOSION); 
        write_coord(floatround(entOrigin[0])); 
        write_coord(floatround(entOrigin[1]));  
        write_coord(floatround(entOrigin[2])); 
        write_short(sprite_blast); 
        write_byte(32); 
        write_byte(20);  
        write_byte(0); 
        message_end(); 
} 
 
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)  
{ 
        new Float:fOrigin[3] 
        new tr 
        new Float:fFraction 
        pev(ent, pev_origin, fOrigin) 
        engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr) 
        get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction) 
        if ( fFraction == 1.0 || get_tr2( tr, TR_pHit ) == ent ) 
                return 1.0 
        return 0.6 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.04.2011 18:09

English? It would be easier.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 totoff

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:christophe
  • Lokalizacja:france
Offline

Napisano 09.04.2011 19:27

You can put a sentence when players repeatedly write-air "You have the right of United Nations Round Only nominal bombing"

lengthen the transmission seasons and time of the airstrike sentences if you like it
  • +
  • -
  • 0

#4 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 11.04.2011 18:03

lang be easier ??

register_lang(air.txt)

%L, AIR_COMING

[en]
AIR_COMING = Friendly Airstrike Inbound

[pl]
AIR_COMING = Wsparcie lotnicze w drodze

[xx]
AIR_COMING = xxxxxxxx

  • +
  • -
  • 0

#5 totoff

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:christophe
  • Lokalizacja:france
Offline

Napisano 24.04.2011 17:32

yes thank you
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych