Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa kucającaJak kuca jest prawie niewidzialny

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 masimo

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.04.2011 12:57

Witam , chciałem się zapytać jak zrobić klase jak gracz kuca to jest niewidzialny prawie ? Dodam + z góry dzięki .
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 07.04.2011 13:36

gotowiec:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 masimo

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2011 06:46

Dziękuje bardzo +
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych