Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozmowa po śmierci z graczem z teamu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kserokopie

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:148
  • Imię:krzysiek
  • Lokalizacja:okolice opoczna
Offline

Napisano 01.04.2011 19:59

Witam :)
Proszę o zrobienie pluginu dzięki któremu żywy gracz mógłby rozmawiać z martwym graczem jedynie z swojego teamu.
Krótko mówiąc by osoby z teamu żywe lub martwe mogły się za sobą komunikować.
Z góry wielkie dzienks ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 01.04.2011 20:41

Łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("Speak to Team", "1.0", "Knopers");
register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "SetClientListening");
}
public SetClientListening(receiver, sender, bool:bListen)
{
if(bListen || cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender))
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, true);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Kserokopie

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:148
  • Imię:krzysiek
  • Lokalizacja:okolice opoczna
Offline

Napisano 01.04.2011 22:37

Prawie dobrze, ponieważ zmarli nie powinni słyszeć zmarłych z przeciwnej drużyny :)
Więc proszę o poprawę tego pluginu.

Użytkownik Kserokopie edytował ten post 01.04.2011 22:39

  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.04.2011 07:45

@up ty chcesz żeby ktoś zrobił jeszcze że przeciwna nie widzi a tego w 1 poście nie napisałeś miał się domyśleć "?"
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Kserokopie

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:148
  • Imię:krzysiek
  • Lokalizacja:okolice opoczna
Offline

Napisano 02.04.2011 08:21

Kliknij w to pole, aby otworzyć szybką odpowiedź

@up ty chcesz żeby ktoś zrobił jeszcze że przeciwna nie widzi a tego w 1 poście nie napisałeś miał się domyśleć "?"

żywy gracz mógłby rozmawiać z martwym graczem jedynie z swojego teamu.


Dodano 02 kwiecień 2011 - 09:44:
Nie zauważyłem też ale plugin ma pełno errorów:
L 04/02/2011 - 10:47:09: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 04/02/2011 - 10:47:09: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Speak_to_Team.amxx") (native "cs_get_user_team") - debug not enabled!
L 04/02/2011 - 10:47:09: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Użytkownik Kserokopie edytował ten post 02.04.2011 08:22

  • +
  • -
  • 0

#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 02.04.2011 10:22

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("Speak to Team", "1.0", "Knopers");
register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "SetClientListening");
}
public SetClientListening(receiver, sender, bool:bListen)
{
if(!is_user_connected(receiver) || !is_user_connected(sender))
return FMRES_SUPERCEDE;
if(cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender) && !is_user_alive(receiver) && !is_user_alive(sender))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, false);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(bListen || cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender))
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, true);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Kserokopie

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:148
  • Imię:krzysiek
  • Lokalizacja:okolice opoczna
Offline

Napisano 02.04.2011 15:28

Nadal jest to samo przykładowo: martwy TT słyszy martwego CT

Dodano 02 kwiecień 2011 - 15:34:
a jeszcze się chciałem spytać wtedy sv_alltalk ma być na 1 czy na 0
  • +
  • -
  • 0

#8 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 02.04.2011 16:49

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("Speak to Team", "1.0", "Knopers");
register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "SetClientListening");
}
public SetClientListening(receiver, sender, bool:bListen)
{
if(!is_user_connected(receiver) || !is_user_connected(sender))
return FMRES_IGNORED;
if(bListen && cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender) && !is_user_alive(receiver) && !is_user_alive(sender))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, false);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(!bListen && cs_get_user_team(receiver) == cs_get_user_team(sender))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, true);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

To już powinno działać. (alltalk off)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych