Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Rozmowa po śmierci z graczem z teamu
#1
Napisano 01.04.2011 19:59
Proszę o zrobienie pluginu dzięki któremu żywy gracz mógłby rozmawiać z martwym graczem jedynie z swojego teamu.
Krótko mówiąc by osoby z teamu żywe lub martwe mogły się za sobą komunikować.
Z góry wielkie dzienks
#2
Napisano 01.04.2011 20:41
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("Speak to Team", "1.0", "Knopers");
register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "SetClientListening");
}
public SetClientListening(receiver, sender, bool:bListen)
{
if(bListen || cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender))
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, true);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
#3
Napisano 01.04.2011 22:37
Więc proszę o poprawę tego pluginu.
Użytkownik Kserokopie edytował ten post 01.04.2011 22:39
#4
Napisano 02.04.2011 07:45
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 02.04.2011 08:21
@up ty chcesz żeby ktoś zrobił jeszcze że przeciwna nie widzi a tego w 1 poście nie napisałeś miał się domyśleć "?"
żywy gracz mógłby rozmawiać z martwym graczem jedynie z swojego teamu.
Dodano 02 kwiecień 2011 - 09:44:
Nie zauważyłem też ale plugin ma pełno errorów:
L 04/02/2011 - 10:47:09: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 04/02/2011 - 10:47:09: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Speak_to_Team.amxx") (native "cs_get_user_team") - debug not enabled! L 04/02/2011 - 10:47:09: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Użytkownik Kserokopie edytował ten post 02.04.2011 08:22
#6
Napisano 02.04.2011 10:22
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("Speak to Team", "1.0", "Knopers");
register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "SetClientListening");
}
public SetClientListening(receiver, sender, bool:bListen)
{
if(!is_user_connected(receiver) || !is_user_connected(sender))
return FMRES_SUPERCEDE;
if(cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender) && !is_user_alive(receiver) && !is_user_alive(sender))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, false);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(bListen || cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender))
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, true);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
#7
Napisano 02.04.2011 15:28
Dodano 02 kwiecień 2011 - 15:34:
a jeszcze się chciałem spytać wtedy sv_alltalk ma być na 1 czy na 0
#8
Napisano 02.04.2011 16:49
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("Speak to Team", "1.0", "Knopers");
register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "SetClientListening");
}
public SetClientListening(receiver, sender, bool:bListen)
{
if(!is_user_connected(receiver) || !is_user_connected(sender))
return FMRES_IGNORED;
if(bListen && cs_get_user_team(receiver) != cs_get_user_team(sender) && !is_user_alive(receiver) && !is_user_alive(sender))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, false);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(!bListen && cs_get_user_team(receiver) == cs_get_user_team(sender))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, true);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
To już powinno działać. (alltalk off)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych