Tworzę w vhe3.4. Stworzyłem mapkę, na końcu chcę dodać własną texturę która zrobiłem w programie wally.
Zachowałem odpowiednie wymiary itp. W vhe wygląda to dobrze ale gdy skompiluję mapkę i chcę ją odpalić
w cs1.6 mam taki błąd:
Wiem że przyczyną jest moja textura bo bez niej mapka działa, ale chciałbym, i jest to dla mnie ważne
żeby mapa była z texturą.
HELP
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Własna textura na mapie/ fail read failurej.w.
Temat rozp.
Zupa z Bobra
, 01.04.2011 14:37
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.04.2011 14:37
#2
Napisano 02.04.2011 07:56
Wkompiluj .wad w mapkę ?
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 02.04.2011 13:08
napisz dokladniej jak
#4
Napisano 02.04.2011 13:23
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych